Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 At man må være aktiv over stort sett hele forumet, og samtidig ha en god del poster for å kunne bli gjenkjent og respektert. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 har faktisk lært jævlig mye HTML, CSS, PHP og MySQL En del om musikk Mye mye mye om The Elder Scrolls Serien At her er mange hawte folk Det finnes jentenerder også At jeg ikke er den eneste syke jævelen her på kloden Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Mest av alt at det finnes veldig mange spesielle mennesker på nettet. På godt og ondt. Mange med rare meninger og oppfatninger. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Mest av alt at det finnes veldig mange spesielle mennesker på nettet. På godt og ondt. Mange med rare meninger og oppfatninger. 7482846[/snapback] Nettopp ingenting kan overraske meg lenger, tror jeg har sett det meste av syke og sære ting som finnes på denne kloden. Alt takket være forumet Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 At svaret på alt er 42. 7479758[/snapback] Før jeg kom til forumet, trodde jeg 42 var en datamaskins svar på spørsmålet om livet, universet og alt. Etterpå har jeg lært at folk flest bruker det som et "morsomt" svar på de fleste spørsmål som omhandler det meste filosofisk, fra "Hva er meningen med livet?" til "Finnes Gud?". Stakkars Douglas. Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 jeg har lært noen kule ting med pc, litt hardware og litt software Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 At den beste måten og få oppmerksomhet for en jente på 16 år, er og poste et bilde av seg selv i RPP. Helst med lite klær, og teksten "Hei alle! Her er lille meg! Jeg er feit." Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 - At samer har brukbar teknologi. - Det samme som Pasient sa. Om hun også legger til "Uff, jeg er ensom" så er det sheriff. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 det har lært meg at jeg er ganske sta Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Forumet har lært meg at enhver dott kan få en liten hærskare av unge "worshippers". Alt man må gjøre er å late som om man har utrolige og politisk ukorrekte meninger, og hæren og e-penisen vil vokse og vokse. Det har også lært meg at om jeg kommer over en idiot, så vil det alltid dukke opp en større en litt senere. Endret 12. desember 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Lett å skaffe seg fans her da, vis man går inn for det. Om man faktisk er den man utgir seg for, er noe annet. Like mange fans i virkeligheten = 0 Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg har lært å tåle at jeg fremdeles er ung og ferskis, og å bli EID i diskusjoner. Spesielt innenfor politikk, religion og samfunn.. Også har jeg lært at alle som sender PMs og sier "Hei jeg er en kåt nerd, blablabla.." ... vel de er somregel det.. :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Har lært meg at det er lov å være uenige... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Forumet har lært meg at enhver dott kan få en liten hærskare av unge "worshippers". Alt man må gjøre er å late som om man har utrolige og politisk ukorrekte meninger, og hæren og e-penisen vil vokse og vokse. Det har også lært meg at om jeg kommer over en idiot, så vil det alltid dukke opp en større en litt senere. 7485204[/snapback] Eyh. Roan litt med personangrepet a. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg har lært at det finnes folk med dårlig humor her, og at det finnes folk med god humor her. Jeg har også lært at folka i SO er helt fantastiske mennesker, som alltid kan få meg til å smile uansett hvilken situasjon jeg måtte være i, samt at jeg har lært at jeg simpelthen elsker alle de i SO Jeg har lært en del om programmering, hardware, lockpicks, WoW ikke minst, og den viktigste tingen av alle: Jeg har lært at det finnes et forum som passer perfekt for meg Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Forumet har lært meg at enhver dott kan få en liten hærskare av unge "worshippers". Alt man må gjøre er å late som om man har utrolige og politisk ukorrekte meninger, og hæren og e-penisen vil vokse og vokse. Det har også lært meg at om jeg kommer over en idiot, så vil det alltid dukke opp en større en litt senere. 7485204[/snapback] Eyh. Roan litt med personangrepet a. 7487651[/snapback] Følte du deg truffet? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Forumet har lært meg at enhver dott kan få en liten hærskare av unge "worshippers". Alt man må gjøre er å late som om man har utrolige og politisk ukorrekte meninger, og hæren og e-penisen vil vokse og vokse. 7485204[/snapback] Hvorfor gjøre det vanskelig for seg selv. "Hei, jeg er en jente lizm. Data er kooooz og nerder er søte! " Lenke til kommentar
CCola Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Har lært mye data, film osv Har også (lært som mange sier) at det finnes noen som er en smule dummere enn meg! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Har lært mye data, film osv Har også (lært som mange sier) at det finnes noen som er en smule dummere enn meg! 7489556[/snapback] Og at noen alltid er bedre enn deg? Det har ivertfall jeg lært Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Følte du deg truffet? 7489417[/snapback] Spørs åssen man ser på det. Jeg har politisk ukorrekte meninger. Dog ikke så mange fanboys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå