Gå til innhold

Hva har diskusjon.no lært deg?

jojo123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mest av alt at det finnes veldig mange spesielle mennesker på nettet. På godt og ondt. Mange med rare meninger og oppfatninger.

7482846[/snapback]

Nettopp ingenting kan overraske meg lenger, tror jeg har sett det meste av syke og sære ting som finnes på denne kloden.

Alt takket være forumet :)

Lenke til kommentar
At svaret på alt er 42.

:)

7479758[/snapback]

Før jeg kom til forumet, trodde jeg 42 var en datamaskins svar på spørsmålet om livet, universet og alt. Etterpå har jeg lært at folk flest bruker det som et "morsomt" svar på de fleste spørsmål som omhandler det meste filosofisk, fra "Hva er meningen med livet?" til "Finnes Gud?".

Stakkars Douglas.

Lenke til kommentar

Forumet har lært meg at enhver dott kan få en liten hærskare av unge "worshippers". Alt man må gjøre er å late som om man har utrolige og politisk ukorrekte meninger, og hæren og e-penisen vil vokse og vokse.

Det har også lært meg at om jeg kommer over en idiot, så vil det alltid dukke opp en større en litt senere.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
Forumet har lært meg at enhver dott kan få en liten hærskare av unge "worshippers". Alt man må gjøre er å late som om man har utrolige og politisk ukorrekte meninger, og hæren og e-penisen vil vokse og vokse.

Det har også lært meg at om jeg kommer over en idiot, så vil det alltid dukke opp en større en litt senere.

7485204[/snapback]

Eyh. Roan litt med personangrepet a. :p

Lenke til kommentar

Jeg har lært at det finnes folk med dårlig humor her, og at det finnes folk med god humor her.

Jeg har også lært at folka i SO er helt fantastiske mennesker, som alltid kan få meg til å smile uansett hvilken situasjon jeg måtte være i, samt at jeg har lært at jeg simpelthen elsker alle de i SO :love:

Jeg har lært en del om programmering, hardware, lockpicks, WoW ikke minst, og den viktigste tingen av alle:

Jeg har lært at det finnes et forum som passer perfekt for meg :)

Lenke til kommentar

7485204[/snapback]

Eyh. Roan litt med personangrepet a. :p

7487651[/snapback]

Følte du deg truffet? :)

Lenke til kommentar

7485204[/snapback]

Hvorfor gjøre det vanskelig for seg selv.

"Hei, jeg er en jente lizm. Data er kooooz og nerder er søte! :p:love:"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...