Gå til innhold

Hva har diskusjon.no lært deg?

jojo123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Lært og lært..  Jeg vet hvertfall at det finnes mange merkelige personer som lever av å irritere andre.

Jeg har også fått meg nye "venner", som jeg forhåpentligvis kommer til å møte på hw lan når jeg kommer meg nedover.

7477755[/snapback]

jeg har lært at det finnes mange rare folk der ute...

Har også fått meg venner i "real life" også.

Og at diskusjon.no garantert hjernevasker folk, så vi blir avhengige...

(nesten så man får abstinenser når man er uten tilgang til diskusjon.no :ermm: ...)

HW-lan? det er først om ca. 10-11 måneder, hvis det i det hele tatt blir noe av.

(Men det slik jeg så det så var HW-lan06 noe som absolutt kan gjentas, dog med noen forandringer...) Med mindre du mener TG07 da, mange "kjendiser" fra disk.no kommer der... sånne folk som meg foreksempel :p

Lenke til kommentar

Jeg har lært meg å skrive sånn noenlunde skikkelig. Jeg har lært en del om meg selv, jeg har blitt sikrere i mine egne sterke sider og mer oppmerksom på mine svake sider. Jeg har møtt gode venner, jeg har møtt en kjæreste, jeg har fått uttrykke meg om emner og tanker jeg ellers ikke ville fått uttrykket, samtidig som jeg har fått god respons og kritikk på alt jeg gjør.

Jeg har også lært at det er ingenting så lite eller ubetydelig at det ikke finnes brukere som er villig til å bli permbannet for å diskutere det.

Lenke til kommentar
Diskusjon.no har lært meg at det går ann og samle 100000 forskjellige meninger og ytringer på en plass..

7477903[/snapback]

Tviler på at det er 100 000 aktive brukere som ytrer sin mening her :) Bare for å være et stort pikkhue.

7477919[/snapback]

Jeg har mer enn én mening om det aller meste, så det jevner seg ut.

Lenke til kommentar

Jeg har lært at det finnes mange forskjellig typer nerder, og de fleste av dem vil ned i buksa mi.

Fra spøk til revolver, jeg har lært meg å diskutere bedre og jeg har lært meg å stole litt mer på folk. Jeg har i tillegg møtt mange som nå er gode venner av meg her.

Lenke til kommentar
Jeg har mer enn én mening om det aller meste, så det jevner seg ut.

7477928[/snapback]

Du har splitta personlighet.

Jeg anser deg for nettopp å ha kommet ut av skapet.

7477937[/snapback]

Jeg kom ut av skapet på forumet. Jeg har vært skap-besserwisser i mange år, det var godt å kunne vise min sanne side her på forumet.

Lenke til kommentar
Jeg kom ut av skapet på forumet. Jeg har vært skap-besserwisser i mange år, det var godt å kunne vise min sanne side her på forumet.

7478023[/snapback]

Ser du, det fører med seg utrolig mye godt :)

Men sånn seriøst. Jeg har lært at det finnes folk av samme type som meg. Folk med samme syke ironiske humoren. Det er genialt.

Kos og klem, det er det jeg har å si.

Jør2 (Ja, Jør ja): Jeg missliker deg ikke, men jeg er ikke enig i alt du sier. Selv om jeg ser poenget i dine meninger. Da vi henger mye i samme del, så får man mulighet til å se helheten i det. Gøy!

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Jeg har alltid rett, er bare ikke så god til å formidle det jeg mener/vet.

Og hvorfor Jør2? Jeg aner ikke hvorfor jeg hadde det brukernavnet før, det betyr ingenting, har ingenting med meg å gjøre, det var et tilfeldig slag på tastaturet (også endret jeg til stor forbokstav, selvfølgelig).

Forresten; jeg må legge til at jeg har lært at de fleste ser ut som avatarene sine, ganske spesielt.

Lenke til kommentar
Forresten; jeg må legge til at jeg har lært at de fleste ser ut som avatarene sine, ganske spesielt.

7478069[/snapback]

Takker for komplement, dog bruker jeg ikke nisselue.

Du kan iallefall ikke komme her å si at du har alltid rett for alle. Kanskje det du mener fungerer bra for deg. Men det er ikke nødvendigvis malen for oss andre. Viktig å huske.

Lenke til kommentar

* Lært at folk tror dem kan være så utrolig "tøffe" på nettet (generelt).

* At jeg hater folk som tror dem kan si sjuke ting bare fordi ingen vet hvem dem er.

* Å bli flinkere til å argumentere, ikke bare si, fordi jeg vil det.

* Jeg har lært å "lure foreldrene mine"

* At jeg er blitt avhengig av forumet.

* At det finnes mange trivelige folk i SO, andre steder også da ;)

* HTML, CSS og PHP

* At jeg ikke har noe liv utenfor forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...