( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Norske Blade of the Immortal, kanskje? Det gjør jeg jaffal, pluss One Piece seff, men de er jo også ferdige snart (pause)... Endret 11. april 2007 av Motoko Lenke til kommentar
stilongs92 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 har lest litt om One Piece syns ikke d e så bra men blade skal æ se på Lenke til kommentar
stilongs92 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) noen forslag Endret 12. april 2007 av stilongs92 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) æ lure på ka æ skal samle på når love hina e ferdig 8357710[/snapback] Negima!: Magister Negi Magi Har nesten lest ferdig første volumet, og dette virker veldig bra. Man merker med ein gang at dette er Akamatsu`s verk. Humor og tegningene er veldig lik Love Hina Endret 11. april 2007 av Mala Lenke til kommentar
stilongs92 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Akamatsu e d ikke han som tegner love hina Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Akamatsu e d ikke han som tegner love hina 8358050[/snapback] Nettopp Lenke til kommentar
stilongs92 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) da er han mitt idol Endret 11. april 2007 av stilongs92 Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Likte denne boka veldig godt, det må jeg bare si. Uten tvil takket være Kanako, hun er bare elsk Ny favorittchar? Vell, hun passerer Motoko Aoyama på favorittlisten - en god andre plass; eller kanskjee heller en førsteplass? Nei, setter meg bare ned med førstekapittelet i bok nr.2. Su regjerer fortsatt Er litt lei over at Ken har satt Aoyama i et slikt dårlig lys i det siste, hun blir rett ut gjort narr av og desikrert (!). Likte det stolte, majestetiske, urørte og ukjente med henne. Nå er det meste liksom allerede "tatt på"... ... til og med jomfrudommen! Men de kapitlene som handler kun om henne er fortsatt veldig gode. Ja apropos det, hva er deres favoritter fra Love Hina? Endret 14. april 2007 av Motoko Lenke til kommentar
stilongs92 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) naru e min favoritt så kommer sara macdougal på nr2 gleder mæi til bok nr12 Endret 17. april 2007 av stilongs92 Lenke til kommentar
Svar Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 heisann Jeg er også på jakt etter Love Hina bok nr 2 på norsk Har alle de andre, emn nr2 er ikke lett å få tak i, alle nettbutikkene jeg har sett i er tomme, forlaget er tomt og de har ikke planer om å trykke opp flere Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Hvor er Willy - hvor er vol.2. Hehe, nei den æ'kke lett å få tak i; mange som har hatt problemer med å skaffe den. Hvis ikke outland.no har den så ma du nok ty til utenlandske nettbutikker. F.eks. Amazon, eBay.. De vanlige. Edit: Justmanga skal også være å anbefale. Endret 5. mai 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Svar Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Å få tak i den engelske er ikke vanskelig, "alle" har den. Men den norske, det er lettere å finne hvite fluer og nåler i høystakken. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 He, skal du ha den norske så må du kjøpe privat. Schibsted er det eneste forlaget - er de tom så finnes det ikke mere. Lenke til kommentar
stilongs92 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 jepp du må nokk høre om noen har lyst til å selge Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Eg var på iherdig jakt eg også, men eg beit til slutt i det sure eplet og kjøpte den engelske utgaven. Denne er til gjengjeld lettere å bla i de pocket`en er litt større enn de norske. Men kjedelig å ha 1 stk. som skiller seg ut fra de andre i samlinga Lenke til kommentar
CreativeNX Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 jeg er så heldig at jeg har alle bøkene i serien på Engelsk og alle sluppet så langt på Norsk. men var bare flax jeg fant Volume 2 på Norsk. fant 1 bok helt alene bak noen blader i en narvesen butikk. så er du heldig så kanskje du finner en enslig bok i en eller annen bokbutikk. (men ville ikke satset på det) sjekk heller på nett om noen vil selge privat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå