( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Neida. Selv synes jeg den er bedre på norsk enn på engelsk. Pluss at når alle de andre mangaene er på engelsk så er det fint å slappe av med norsk Love Hina en gang i måneden Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det er jo ikke så farlig om det er på engelsk eller norsk, for det er jo oversatt fra Japansk uansett. Så engelsk er ikke noe mere "orginalspråket" enn norsk. 7532819[/snapback] Jeg veeet, nettopp dette har forundret meg også veldig mye. Det eneste jeg vet er at norsk går fortest og er mest naturlig å lese; ettersom jeg faktisk er norsk, 100 % logisk. Jeg spiller bare med på tanken om at engelsk manga skulle være noe bedre enn norsk manga. Folk må ikke bli helt blinde; trikset er å finne ut av hvilke av oversettingene som er mest tro mot orginalen. Hittil har jeg funnet ut at Love Hina er best på norsk mens Naruto er best på engelsk. 7532877[/snapback] Jeg synes det er bedre å lese Love Hina på engelsk. Liker forøvrig å lese alt på engelsk. Jeg har lest Love Hina nr. 1 og 2 både på engelsk og på norsk, likte bedre og syntes at noen av de norske ordene ble feil i forhold til hva de var på engelsk. Mulig det bare er placebo, men for min del skal manga skal være på engelsk og anime skal være på japansk, med engelsk sub. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Eg har ikkje lest så mye mange, annet enn Love Hina( bok nr.2 på engelsk though) og de to første utgavene av Blade den udødelige (som forøvrig eier). Syns detg år heilt fint å lese på norsk. Men når det gjelder anime, skal skal det vere på japansk. Alt annet blir riv ruskende galt. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Mandag er dagen Blir litt rart at Naru og Keikei skal være kjærester.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Mandag z0mg! Skal jobbe nattskift den dagen så da rekker eg å stikke innom narvesen Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Det er disse små tingene som virkelig gjør en positiv forskjell i livet. Det er dette jeg kommer til å huske på resten av livet. Månedtlige mangabøker som Love Hina er g-e-n-i-a-l-t. Pleide å kjøpe spillblader før i tida, men så forsvant de norske bladene.. Man må alltid ha noe smått (men veldig godt) å glede seg til nå og da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Spillbladene var viktige tilbake noen år ja Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Mmmh, hva er det nå jeg knugger i tro Artig å tenke på hvor mye jeg skal le med en gang jeg slår opp boka :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Eg for min del frykter dama har stukket av med boka ettersom eg ikkje rakk aa lese den ferdig for eg stakk paa jobb..... Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Jeg har en plan: jaktrifle med bedøvelse(- kan felle en grizzly), og en madamsensor. Vi skal nok få tak i boka di om det skulle oppkomme konflikter ved tilbakegivelse jeg har sett stygge tilfeller. Nei huff, nå tuller jeg fælt. Elleeer... Endret 13. mars 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Gode nyhter, dama hadde ikkje tatt med seg boka heim likevel. Den låg trygt på PC-bordet,dama låg strødd i senga. Oh well, for trøtt til å lese resten no! Btw. dise Love Hina Again episodene samt Christmas/Spring specials..er disse trygge og se selv om man bare har kommet til bok 10? Velger å se animene i takt med bøkene Lenke til kommentar
CreativeNX Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Gode nyhter, dama hadde ikkje tatt med seg boka heim likevel. Den låg trygt på PC-bordet,dama låg strødd i senga. Oh well, for trøtt til å lese resten no! Btw. dise Love Hina Again episodene samt Christmas/Spring specials..er disse trygge og se selv om man bare har kommet til bok 10? Velger å se animene i takt med bøkene 8142186[/snapback] dette er rekkefølgen: Love Hina (alle de vanlige episodene) Christmas Special episode Spring Special Episode Love Hina Again de bør sees i denne rekkefølgen for at skal skal skje riktig. hehe leste bok 10 i går. like morsomt som alltid. hehe fikk også lagt inn en bestilling på amazon.com i går. på alle Love Hina bøkene på engelsk. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Wee, et eget kapitell til Su Kaolla! Det var på tide. Vendepunktet i "konflikten" mellom Kei og Su var hysterisk :!: Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ooh, ny bok i morra! Blir interresant med ny char og dyr Vi fortsetter å poste generelt om norske Love Hina her, eller egen tråd?? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hurra! Passer meg utmerket at den kommer i morra Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Passer meg utmerket any day, så hvorfor ikke i morgen De restende 30 dagene blir litt mer pain, da Mye annet å finne på, men ingenting riktig som Love Hina. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Wuhuu Mangamatron her i dag altså. Love Hina vol.11 plukket opp, samt det låg 8 Negima volum i postkassen når eg kom heim EDIT: Langt fra den beste boka sålangt, og mangel på Keitaro kløn merkes Men koselig lesning nevertheless. Endret 10. april 2007 av Mala Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Ja jeg har hørt rykter om at Keitaro ikke var mye se til. Har ikke fått lest noe enda selv, men jeg syns det virker diggbart Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Ja nei det skofter ikkje på galskap i dette volumet heller Lenke til kommentar
stilongs92 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 æ lure på ka æ skal samle på når love hina e ferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå