( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Så bra da! For meg er innkjøp av Love Hina noe av det viseste jeg har gjort i livet Noe er ikke like bra som det andre, da... Noen frustrerende elementer i bok 5, men resten er bare konge! Bok 3... :!: Lenke til kommentar
CreativeNX Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hey!! Jeg vil også gjerne kjøpe bok nr 2 på norsk!! har alle andre bortsett fra den og schibstedforlagene sier at de kommer ikke til å trykke flere av den!! de selger hele serien til lageret er tomt!! please jeg håper noen vil selge meg den Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Viss du hadde lest paa forrige siden ser du allerede ein potensiell selger. Eg derimot endte opp med den engelsle utgaven av Bok 2. Plager meg ikkje, bortsett fra at den skiller seg ut utseendemessig uten paa fra de norske hehe. Lenke til kommentar
CreativeNX Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 til alle som lurer: på www.outland.no har de faktisk Love Hina bøkene på Norsk på lager enda. også nr 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 til alle som lurer: på www.outland.no har de faktisk Love Hina bøkene på Norsk på lager enda. også nr 2 7779634[/snapback] Det er faktisk feil! For eg bestilte bok nr 2 på norsk derifra, nesten 3 uker seinere sendte eg mail til dem ang. boka. Den hadde de ikkje på lager, og ville nok heller ikkje får den inn igjen. Ingen der som hadde vet nok til å si ifra til meg om det Slikt kalles ubrukelig service Dog skal de siest at de har ein leveringsdag fra de sender ut varene sine da Lenke til kommentar
CreativeNX Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 til alle som lurer: på www.outland.no har de faktisk Love Hina bøkene på Norsk på lager enda. også nr 2 7779634[/snapback] Det er faktisk feil! For eg bestilte bok nr 2 på norsk derifra, nesten 3 uker seinere sendte eg mail til dem ang. boka. Den hadde de ikkje på lager, og ville nok heller ikkje får den inn igjen. Ingen der som hadde vet nok til å si ifra til meg om det Slikt kalles ubrukelig service Dog skal de siest at de har ein leveringsdag fra de sender ut varene sine da 7780242[/snapback] serr?? hvorfor skriver de ikke at de ikke har den boka da!! herregud dårlig DÅRLIG!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Nei det får du spørre dem om. Dårlige greier ja, og den engelske utgaven er jo spinndyr. Latterlige 149,- for å få den i kassa MEN, det var verdt det for å si det sånn. Har forøvrig kommet godt i gang med Bok 4 Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Oyh, skjer det noe i denne fronten eller? ;O Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Ja, i morra kommer bok 9 Gleder meg faen meg hysterisk mye eg altså. Kjøpte meg forøvrig ein Love Hina poster når eg var i Oslo forrige helg Endret 12. februar 2007 av Mala Lenke til kommentar
CreativeNX Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Ja, i morra kommer bok 9 Gleder meg faen meg hysterisk mye eg altså. Kjøpte meg forøvrig ein Love Hina poster når eg var i Oslo forrige helg 7924096[/snapback] i morra? jeg kjøpte den nettopp på Narvesen jo det er idag 12.02 den kommer ut Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Bah satt på jobb i natt da eg skreiv det, hadde vert på formiddag også så døgrytmen var litt nissete, men du skjønner Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Ooh, noe så flaut, det hadde jeg heeelt glemt. Da blir det mye fnising og humring i kveld :!: Edit: Oooh, vakker forside *stryke boka lett og tendert mot kinnet*. Suuu! <3<3<3 Endret 12. februar 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Leste igjennom de 3 første kapitlene imens eg ventet på bussen, herlig Lenke til kommentar
CreativeNX Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 jeg har ikke lest noe av serien enda. for jeg mangler bok nr 2. får den vel i posten en av dagene. men vil lese alt sammenhengende (har alle bøkene så langt bortsett fra nr 2) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Kan eg spørre deg kor du bestilte bok nr.2? Norsk eller engelsk? Eg måtte som sagt bestille den engelske spinndyre utgaven fra outland...Men da kom eg meg ihvertfall videre i serien Ser lenger oppe at du beit på outland sin t tilbud om den norsk boken, men det er som sagt tull. Havnet vel på den engeslke utgaven du også da? Endret 12. februar 2007 av Mala Lenke til kommentar
CreativeNX Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Kan eg spørre deg kor du bestilte bok nr.2? Norsk eller engelsk? Eg måtte som sagt bestille den engelske spinndyre utgaven fra outland...Men da kom eg meg ihvertfall videre i serien Ser lenger oppe at du beit på outland sin t tilbud om den norsk boken, men det er som sagt tull. Havnet vel på den engeslke utgaven du også da? 7927484[/snapback] nope. fant en grei fyr som var villig til å selge sin norske utgave av bok nr 2. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jaja, jaggu er dama blitt oppslukt i Love Hina også Syns det var utrolig morsomt hu også hehe. Er neste bok ute sånn rundt 12 mars eller? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Haha, det beviser jo at Love Hna ikke bare er en fjortisserie, or whatsoever. Voksne og unge, kvinner og menn (med sans for humor). Synes selv det er mye smart humor blant den deilige galskapen. Neste bok kommer jaffal den 12. mars, ja. Bare å glede seg, men blir det ikke med et eget kapitell med ekstra fokus på Su Kaolla NÅ så blir jeg sur ass (Su Kaolla = favorittchar (rett forran Motoko Aoyama ).). Edit: Ja foresten, alle som luuvs Love Hina må skrive det opp HER :!: Endret 26. februar 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Ja eg satser på at eg får hu til å se litt anime etter hvert også hehe Gleder meg velig til neste bok Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Bare meg som synes det blir sært å lese manga på norsk? Leste noe av Love Hina, men det var bare rart og uvant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå