Gå til innhold

Love Hina bok nr 2 norsk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
til alle som lurer: på www.outland.no har de faktisk Love Hina bøkene på Norsk på lager enda. også nr 2 :)

7779634[/snapback]

Det er faktisk feil! For eg bestilte bok nr 2 på norsk derifra, nesten 3 uker seinere sendte eg mail til dem ang. boka. Den hadde de ikkje på lager, og ville nok heller ikkje får den inn igjen. Ingen der som hadde vet nok til å si ifra til meg om det :roll:

Slikt kalles ubrukelig service :) Dog skal de siest at de har ein leveringsdag fra de sender ut varene sine da :D

Lenke til kommentar
til alle som lurer: på www.outland.no har de faktisk Love Hina bøkene på Norsk på lager enda. også nr 2 :)

7779634[/snapback]

Det er faktisk feil! For eg bestilte bok nr 2 på norsk derifra, nesten 3 uker seinere sendte eg mail til dem ang. boka. Den hadde de ikkje på lager, og ville nok heller ikkje får den inn igjen. Ingen der som hadde vet nok til å si ifra til meg om det :roll:

Slikt kalles ubrukelig service :) Dog skal de siest at de har ein leveringsdag fra de sender ut varene sine da :D

7780242[/snapback]

serr??

hvorfor skriver de ikke at de ikke har den boka da!!

herregud

dårlig DÅRLIG!!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kan eg spørre deg kor du bestilte bok nr.2? Norsk eller engelsk? Eg måtte som sagt bestille den engelske spinndyre utgaven fra outland...Men da kom eg meg ihvertfall videre i serien :p

Ser lenger oppe at du beit på outland sin t tilbud om den norsk boken, men det er som sagt tull. Havnet vel på den engeslke utgaven du også da?

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Kan eg spørre deg kor du bestilte bok nr.2? Norsk eller engelsk? Eg måtte som sagt bestille den engelske spinndyre utgaven fra outland...Men da kom eg meg ihvertfall videre i serien :p

Ser lenger oppe at du beit på outland sin t tilbud om den norsk boken, men det er som sagt tull. Havnet vel på den engeslke utgaven du også da?

7927484[/snapback]

nope. fant en grei fyr som var villig til å selge sin norske utgave av bok nr 2.

:D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Haha, det beviser jo at Love Hna ikke bare er en fjortisserie, or whatsoever. Voksne og unge, kvinner og menn (med sans for humor). Synes selv det er mye smart humor blant den deilige galskapen.

Neste bok kommer jaffal den 12. mars, ja. Bare å glede seg, men blir det ikke med et eget kapitell med ekstra fokus på Su Kaolla NÅ så blir jeg sur ass (Su Kaolla = favorittchar (rett forran Motoko Aoyama :) ).).

Edit:

Ja foresten, alle som luuvs Love Hina må skrive det opp HER :!:

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...