( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Seff! Som du sikkert vet så er det null postoppkrav, alle bestillingene kommer direkte til postkassa; jeg antar at de pasjonerer GIGANTISKE bestillinger. Du får varene innen ca. 5 dager. Null problem Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Ja det er godt, hadde vert flott å fått de til friuka trer i kraft på lørdag EDIT: Men faen da, de har jo Love Hina bok 2 på norsk på outland jo Da er jo saken biff! Dog kommer det på 100,- ink frakt, men det får gå Endret 19. desember 2006 av Mala Lenke til kommentar
yoy Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 ZUPERMARTIN : har du boka ennå? o_O Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Bestiltebok nr.2 fra outland, men fy faen så trege dem er da. Bestilte derifra 19.des. Enda ikkje fått noenting. Hadde håpet på å få den før juleferien nettopp pga. ytrerligere sendingsforsinkelser pga, den. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Si meg hva dere synes om boka når/om der eventuelt får den. Best/ikke best... Det er kanskje ikke boka jeg hittil har ledd ALLER mest av. Likevel mener jeg bok nr. 2 i serien er BEST! Lenke til kommentar
Amento Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Bok 2 er den eneste hittil som jeg mangler :S Bestilte den, men fikk tilbake at de vare tomme på lageret. Så får vel kjøpe den på Avalon neste gang jeg er innom Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Ja eg må bare si meg misfornøyd med outland sin kundeservice. Bestilte som sagt Love Hina 2 (NO) fra de.Sendte så mail til dem ang. ordren 3 uker seinere. Den var da gått ut, og de hadde den ikkje tilgjengelig. Takk for informasjonen, 3 uker for seint outland.no Så det frister egentlig lite å bestille den engelske utgaven for vanvittige 150,- fra den siden... Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Yay, bok 8 på salg fra i dag. Ikke glem å kjøpe denne i butikken selv om dere ikke har bok 2 ennå; så slipper dere mere styr med netthandel Edit: Skrev feil nr på boken. Endret 18. januar 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Var innom lokale narvesen å plukket opp bok nr.8 i dag Meeen, er det noen steder man kan bestille bok 2 engelsk utgave rimelig? Føler ikkje får å bestille fra outland etter den dårlige service der. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Har sjekka litt, ikke noe mer avansert enn en averege googlebruker kan, men. Steder som amazon og ebay selger i engelsk utgave. På norsk fant jeg bare privatsalg, på anime.no. Holder uansett på å lese bok 8. Den ser ut til å bli veldig bra; dog neppe like bra som bok 2 Haha, som jeg skryter nå kommer dere nesten til å bli skuffa når dere leser bok 2... OM dere noen gang i livet kommer til å lese bok 2 :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Nei eg fant fram det sure eplet og bestilte fra outland eg...faen vil lese videre NO! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 ER man desperat så ER man desperat. Boka er uansett desperat god... så det henger ihop det! (whatever DET nå enn skulle bety...) Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg kan forsåvidt selge min nummer 2, likte ikke mangaen etter at jeg så animen først Den er i helt fint god stand Lenke til kommentar
cagalli Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 På www.raigashop.com selger de Love hina til 35 kroner boken. Engelsk utgave. Skal visst slutte å selge den serien så de selger ut noen Love Hina bøker billig. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Høh, Love Hina er deffinitivt en av de seriene hvor man leser mangaen FØRST... Er man spesielt interessert kan man se animeen. Dog så har den ingenting å si mot mangaens kvalitet. Lenke til kommentar
cagalli Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Love Hina anime-en er definitivt betydelig dårligere enn mangaen. Den er jo morsom men det er så mye tull og barnslig dritt som ikke er i mangaen. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Nettopp. Én scene var bra da (av det jeg hittil har sett); den hvor... Forresten, den scenen befinner seg i bok 2... Sammenheng? Endret 19. januar 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Eg har ihvertfall Love Hina anime`en på vei ned *kremt*, som eg da har tenkte å se etter å ha lest mangae`en tenkte eg. Om eg gidder. *glede seg til å lese bok 2 som blei sendt i dag* Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Gratz! Tenker/gjør det samme angående animen selv. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 AHhehaheha ja du! Eg ler som faen av dette her eg altså. Å kjøpe inn Love Hina mangaen var jo ingen dum idè føler eg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå