Dassen Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Tenkte å opprette en tråd der du kan anbefale morsomme, nyttige, fine, smarte eller andre widgeter som av en eller annen grunn bør testes ut. Så kjør på med anbefalinger folkens! Regler i denne tråden: - Minimum en Widget-anbefaling i hvert innlegg. Jeg vil ikke se bare tekst. - Det er selvsagt lov å kommentere sin egen widget. - Ellers gjelder samme reglene som på resten av forumet! Jeg starter med Dash Clipping Dette er en kopi av den widgeten Steve viste oss på forrige Keynote og som kommer i Leopard. Man skriver inn lenken til en hvilken som helst nettside og velger hvilket utklipp du vil ha som widget. Eksempel: 5 siste poster på Macdelen her i forumet: Skriver først inn lenken: Boom, så har man sin egen personlige widget: Endret 11. desember 2006 av Dassen Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Skiinfo Henter informasjon fra Skiiinfo.no om skisteder i Norge. Last ned. Endret 11. desember 2006 av TopDog Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Julewidget! http://www.interdimensionmedia.com/widgets/index.html Tenker nå på julelysne, og ikke post-it lappene! Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Her er en mer eller midre nyttig nedtellings widget til GTA IV lanseringen, gitt at butikkene åpner klokka 9 GTAIV.zip Og med denne kan du høre de 7 siste radioresepsjonen episodene via nettet! Svært begrenset widget, men dashcode beta har gått ut, så jeg får ikke mekka Resepsjonen.zip EDIT: Laget begge selv Endret 19. juli 2007 av Steelz Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Fotball-widget fra Mac1.no synes jeg er fin http://mac1.no/node/4777 Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Her er en mer eller midre nyttig nedtellings widget til GTA IV lanseringen, gitt at butikkene åpner klokka 9 GTAIV.zip 9103772[/snapback] da ble den verdiløs i og med at spillet er utsatt og min dashcode has expired:/ fåkka laga no ny foreløpig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå