Gå til innhold

Hjelp til kjøpt av bærbar, 9k

Nauz

Anbefalte innlegg

Hei.

Kjøpte meg bærbar for en liten stund siden, men denne var det noe krøll med, så sendte tilbake og har i dag fått igjen penger, så er på utkikk etter en ny en.

Bruksomeråder:

Skal bruke pcen blant annet litt på skolen, så vil derfor ha en md 15,4 tommers skjerm. vil også ha en som det går ann å spille litt med. Når det gjelder batterikapasitet og vekt så er ikke dette så veldig viktig.

Pris: Helst under 9000kr

Har lest igjennom prisguiden til Hw.no flere ganger, og egentlig ikke kommet frem til noe, Men så fant jeg en på komplett som jeg syntes så meget fin ut: Asus A6t

Den har:

- 15.4" TFT( 1280x800 wxga) collor shine

- Amd 64 turion tl-52.

- 1gb ddr2 ram(677mhz)

- Geforce go 7600 med 256mb minne.

- 100gb hdd 5200rmp

- bæreveske og optisk mus medfølger

pris på denne: 9000kr

Syntes denne så strålende ut? Noen som har noen synspunkter på denne?

Mvh Mr.Nauz :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja etter å ha kikka rundt så har jeg bestemt meg for A6t en fra Asus..

7477133[/snapback]

Bra for deg....

7477186[/snapback]

jaja :cool:

Da kan vel egentlig denne tråden stenges. fant tilfeldig vis denne på ukens tilbud på komplett.no når jeg skulle løse julekalenderen der.

Lenke til kommentar
Er det mange som kjøper utvidet garanti her? Ser på den nevnte maskinen koster det 995 kroner. Er det nødvendig? Noen som har noen erfaringer med f.eks. asus mtp dette?

7483675[/snapback]

Det er 24mnd garanti på pcen noe som egentlig er ganske bra i seg selv, men uansett, så sier vel kjøpsloven 5år, så er ikke så viktig med garantien i fra produsent( slik har jeg forstått det)..

Lenke til kommentar
Er det mange som kjøper utvidet garanti her? Ser på den nevnte maskinen koster det 995 kroner. Er det nødvendig? Noen som har noen erfaringer med f.eks. asus mtp dette?

7483675[/snapback]

Det er 24mnd garanti på pcen noe som egentlig er ganske bra i seg selv, men uansett, så sier vel kjøpsloven 5år, så er ikke så viktig med garantien i fra produsent( slik har jeg forstått det)..

7483784[/snapback]

Takk for svar. Er litt keen på kjøpe denne egentlig. Har aldri eid en bærbar før, men det virker jo som denne dekker mine fleste behov. Spiller bare enkle spill som FM. I tillegg til internett, skolearbeid, filmer o.l. Vil noen si seg enig i det? Det er så utrolig vanskelig å vite hva som er bra når jeg ikke har peiling på hva som er bra! :D

ps: Noen som vet batterikapasiteten på denne pc'en.

Endret av larsenga
Lenke til kommentar

7483675[/snapback]

7483784[/snapback]

Takk for svar. Er litt keen på kjøpe denne egentlig. Har aldri eid en bærbar før, men det virker jo som denne dekker mine fleste behov. Spiller bare enkle spill som FM. I tillegg til internett, skolearbeid, filmer o.l. Vil noen si seg enig i det? Det er så utrolig vanskelig å vite hva som er bra når jeg ikke har peiling på hva som er bra! :D

7483897[/snapback]

Gå for denne. Du får veldig mye for pengene, husk at denne kun er på ukenstilbud denne uken. Pcen takler fint alle spill, og har ellers også veldig god ytelse. Skjermen er skarp og fin etter det jeg har hørt, og pc en er asv god kvalitet( har hatt en med samme kabinett før).

Når det gjelder batteriet, så har den et 8cellers batteri, har hørt at det var i 2-3 timer. men dette kommer jo ann på hva man gjør på den.

Lenke til kommentar

7483675[/snapback]

7483784[/snapback]

7483897[/snapback]

Gå for denne. Du får veldig mye for pengene, husk at denne kun er på ukenstilbud denne uken. Pcen takler fint alle spill, og har ellers også veldig god ytelse. Skjermen er skarp og fin etter det jeg har hørt, og pc en er asv god kvalitet( har hatt en med samme kabinett før).

Når det gjelder batteriet, så har den et 8cellers batteri, har hørt at det var i 2-3 timer. men dette kommer jo ann på hva man gjør på den.

7484004[/snapback]

Takk for gode svar! Da går jeg for den! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...