Alastor Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Ja, strever SKIKKELIG med dette, jeg fikk lagt av en konsoll, så den er fått innomhus nå, men har prøvd å få tak i Zelda og dette virker nytteløst. Finner ingen internett butikker som har det på lager, heller ingen expert/elkjøp butikker i nærheten som forventer å få det inn med det første.. Er det noen plass hvor man har det på lager? Er det mange Zelda spill igjen der hvor dere bor? =( 7476361[/snapback] Elkjøp får inn Zelda til uka . Bare høre med din lokale butikk hver dag, så får du sikkert en kopi! Hilsen en happy elkjøpselger. Lenke til kommentar
spurspower Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg vedder en million kroner på at du får tak i det på http://www.zailor.no (hvis ikke de er utsolkt) Zailor<3 7501577[/snapback] Virkelig!? Hvis de ikke er utsolgt sier du.. OK, jeg vedder en million kroner på at du får tak i det på elkjøp (hvis de ikke er utsolgt selvfølgelig)! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg bestilte Zelda til wii på zailor.no den 7 des. Har siden ikke hørt et kvekk om de har fått det inn eller om jeg får det før jul. Sendte mail til de den 8 for å høre om de kan skaffe det før jul,men de svarer jo ikke på mailer.. Dårlig. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 www.mpx.no har zelda inne nå Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) PRO TIP: Led bort oppmerksomheten fra din nærmeste forhandler til du får tak i en selv. Endret 23. desember 2006 av Dark_Nemesis Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 PRP TIP: Led bort oppmerksomheten fra din nærmeste forhandler til du får tak i en selv. 7564342[/snapback] Min er bestilt den Tenkte bare å informere andre stakkarslige fans som kanskje var ute etter den. Men Spaceworld på Ski Storsenter har jo 2 stk. inne til bare kr. 999,-. Så er jo bare å løpe og kjøpe Link til den diskusjonen her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=686482&hl= Lenke til kommentar
XerioN Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg hadde faktisk 2 zelda til wii idag =P selgte det ene til en kompis.. men sjekk på mpx.no og platekompaniet.no Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 De har Zelda inne på expert i ulsteinvik og på expert i fornavog Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Der jeg bor er det en spaceworld butikk som har mer en 10 stykker igjen af det zelda spillet til wii når jeg var der i dag. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Der jeg bor er det en spaceworld butikk som har mer en 10 stykker igjen af det zelda spillet til wii når jeg var der i dag. 7564502[/snapback] Kostet de 999,- ?? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Var på julehandel i Haugesund i dag,og så da Zelda i minst 3 butikker, bl.a. på Spaceworld og Brio. Kostet vel 650,- tror jeg. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Da er ventetiden over, Zelda ligger godt pakket inn nede på det lokale postkontoret mitt. Mamma er på vei for å hente pakken mens jeg skriver dette. Gleder jeg meg? Etter ei jul uten noen som helst tilknytning til internett? Etter at en shitkid klarte å slette saven min på Red Steel? Etter at jeg har blitt "pro" i både baseball, bowling og golf? Etter å bare mangle to gullmedaljer i wii play? Ja, gleder meg sykt. Nå synes jeg at jeg har venta litt for lenge , men endelig.. <3 "Forbannalokaleelbutikkersomikkeharenforbannanpeilingpåspillutvalg" Lenke til kommentar
Sund Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hvar i byen(Trondheim) i dag å lette etter Zelda TP men fant ingen ting Noen som vet om det er noen butikker i Trondheim som har det?? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 De skal være inne på elkjøp'ene, for tilgangen har vært god. Ring kundesenteret på 815 32 000, de kan sjekke lagerstatus for deg. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Lefdal sandnes har mange Lenke til kommentar
torbaad Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hvar i byen(Trondheim) i dag å lette etter Zelda TP men fant ingen ting Noen som vet om det er noen butikker i Trondheim som har det?? 7649609[/snapback] Hadde samme problem (bor også i Trondheim). Var overalt og spurte uten hell. Men under en handletur på gode, gamle OBS! på Lade, fant jeg en hel haug TP- spill for Wii i spillhyllene deres. Glad ja... Dette var den 30/12, men det skader ikke å prøve? Lenke til kommentar
farballa Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Har kjøpt både Zelda og wii i dag på pytt i panne på Storo senteret, den som leter finner Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det selges ikke vanvittig mye zelda, så sjansen er nok stor for at det er inne ennå . Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Synes jeg ser Zelda over alt her i Oslo. Burde ikke være vanskelig å drive opp nå. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 På StorMoa (Ålesund) hadde både Elkjip (1 stk @ upriset, koster sikkert GULL!), Spaceworld (2 stk @ 649,-) og Kremmerhuset (x antall til GC?) inne Zelda TP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå