aspic Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ja, strever SKIKKELIG med dette, jeg fikk lagt av en konsoll, så den er fått innomhus nå, men har prøvd å få tak i Zelda og dette virker nytteløst. Finner ingen internett butikker som har det på lager, heller ingen expert/elkjøp butikker i nærheten som forventer å få det inn med det første.. Er det noen plass hvor man har det på lager? Er det mange Zelda spill igjen der hvor dere bor? =( Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Den er nok vanskelig å få fatt på i butikker, men amazon.co.uk har den inne, og det ligger noen på QXL. Lenke til kommentar
Mandarb Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ja, strever SKIKKELIG med dette, jeg fikk lagt av en konsoll, så den er fått innomhus nå, men har prøvd å få tak i Zelda og dette virker nytteløst. Finner ingen internett butikker som har det på lager, heller ingen expert/elkjøp butikker i nærheten som forventer å få det inn med det første.. Er det noen plass hvor man har det på lager? Er det mange Zelda spill igjen der hvor dere bor? =( 7476361[/snapback] Kjøpte Zelda i dag på space world på trondheim torg. Var 5-6 stk ijenn etter jeg kjøpte...nå må jeg berre få tak i konsollen.. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ja, strever SKIKKELIG med dette, jeg fikk lagt av en konsoll, så den er fått innomhus nå, men har prøvd å få tak i Zelda og dette virker nytteløst. Finner ingen internett butikker som har det på lager, heller ingen expert/elkjøp butikker i nærheten som forventer å få det inn med det første.. Er det noen plass hvor man har det på lager? Er det mange Zelda spill igjen der hvor dere bor? =( 7476361[/snapback] Kjøpte Zelda i dag på space world på trondheim torg. Var 5-6 stk ijenn etter jeg kjøpte...nå må jeg berre få tak i konsollen.. 7476457[/snapback] Kan jo komme til meg å spille, jeg har maskinen men ingen Zelda Lenke til kommentar
aspic Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Den er nok vanskelig å få fatt på i butikker, men amazon.co.uk har den inne, og det ligger noen på QXL. 7476441[/snapback] Er litt skeptisk til qxl.. Hvor lang tid tar det med frakt fra amazon.co.uk da? Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
arlion Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 har brukt amazon.co.uk i flere år selv, sikkert kjøpt for nærmere 10 000 av dem, bare positivt! anngående levering, forvent deg en uke i fra det er sent, du får en estimert leverings dato, det blir vanligvis levert innen denne datoen eller et par dager over, av henig av vårt kjære norske toll vesen og post vesen, vi roper alle hurra for deres flittighet forvent en 150 til 200kr i tilleg til prisen på zelda i toll gebyrer. blir ikke så veldig mye dyrere en hva det selges for her til lands, og tro meg, er verdt det! her er en link til spillet på amazon.co.uk Zelda Twilight Princess Link Lenke til kommentar
Mandarb Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 hehe ja om du bor i trondheim så noen som vet hvor det er en sjangse for at man kan få tak i Wii? Lenke til kommentar
Mandarb Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hvor bor du da? 7476922[/snapback] Om det var meg du spørte så bor jeg i trondheim Har ikke klart å funnet noen plass med Wii inne enda..så tar gjerne imot tips Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 det bør ikke være så lenge å vente før zelda kommer inn igjen da.. når jeg kjøpte på spaceworld var det 4-5 igjen.. Uansett var det vel nesten like mange zelda som wii i salg? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Hmm.. Jepps, har bestilt hos mpx, og venter på at dem får det inn nede på sjappa her. Dama sa dem KANSKJE fikk det inn på onsdag.. Er bare til å håpe. Imens koser jeg og venner oss med Wii play og sports.. Lenke til kommentar
tarjep Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hei, jeg går på skole i Horten og var derfor innom Expert i dag, de hadde et spill igjen av Zelda. Ta en telefon og spør om de kan holde av. Sitter med Zelda selv men skal vente med å spille det til jeg har fått fiksa meg komponentkabel Lenke til kommentar
aspic Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg bor nok desverre en god del timer fra Horten, stikk innom du og send det i posten til meg, så gir jeg deg penger.. deal? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 platekompaniet selger på sin hjemmeside og hevder de får inn 15/12 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 tror dere det blir problem og få tak i Zelda til Gamecube som kommer på fredag og? Kommer meg ikkje til Elkjøp før i 3 tiden. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Har mine tvil, men man kan jo aldri være helt sikker. Men tviler sterkt på at du ser samme tendenser som med Zelda til Wii. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Mens vi er inne på Zelda Wii/Gc, irriterte meg ekstremt at Elkjøp oppererte med GC cover i Elkjøpbladet når dem reklamerte for Wii.. =p Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 eh, dem reklamerte jo for Zelda til Gamecube til 449kr og kommer den 15 desember. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Vi har en lokal expert butikk som har 8stk inne Endret 11. desember 2006 av Kontorstol Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Vi har en lokal expert butikk som har 8stk inne 7479226[/snapback] Ingen som er interesert i Wii her ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå