Gå til innhold

Får ikke tak i Zelda til Wii!

aspic

Anbefalte innlegg

Ja, strever SKIKKELIG med dette, jeg fikk lagt av en konsoll, så den er fått innomhus nå, men har prøvd å få tak i Zelda og dette virker nytteløst. Finner ingen internett butikker som har det på lager, heller ingen expert/elkjøp butikker i nærheten som forventer å få det inn med det første.. Er det noen plass hvor man har det på lager? Er det mange Zelda spill igjen der hvor dere bor? =(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, strever SKIKKELIG med dette, jeg fikk lagt av en konsoll, så den er fått innomhus nå, men har prøvd å få tak i Zelda og dette virker nytteløst. Finner ingen internett butikker som har det på lager, heller ingen expert/elkjøp butikker i nærheten som forventer å få det inn med det første.. Er det noen plass hvor man har det på lager?  Er det mange Zelda spill igjen der hvor dere bor? =(

7476361[/snapback]

Kjøpte Zelda i dag på space world på trondheim torg. Var 5-6 stk ijenn etter jeg kjøpte...nå må jeg berre få tak i konsollen.. :(

Lenke til kommentar
Ja, strever SKIKKELIG med dette, jeg fikk lagt av en konsoll, så den er fått innomhus nå, men har prøvd å få tak i Zelda og dette virker nytteløst. Finner ingen internett butikker som har det på lager, heller ingen expert/elkjøp butikker i nærheten som forventer å få det inn med det første.. Er det noen plass hvor man har det på lager?  Er det mange Zelda spill igjen der hvor dere bor? =(

7476361[/snapback]

Kjøpte Zelda i dag på space world på trondheim torg. Var 5-6 stk ijenn etter jeg kjøpte...nå må jeg berre få tak i konsollen.. :(

7476457[/snapback]

Kan jo komme til meg å spille, jeg har maskinen men ingen Zelda :cry:

Lenke til kommentar

har brukt amazon.co.uk i flere år selv, sikkert kjøpt for nærmere 10 000 av dem, bare positivt!

anngående levering, forvent deg en uke i fra det er sent, du får en estimert leverings dato, det blir vanligvis levert innen denne datoen eller et par dager over, av henig av vårt kjære norske toll vesen og post vesen, vi roper alle hurra for deres flittighet :p

forvent en 150 til 200kr i tilleg til prisen på zelda i toll gebyrer.

blir ikke så veldig mye dyrere en hva det selges for her til lands, og tro meg, er verdt det!

her er en link til spillet på amazon.co.uk Zelda Twilight Princess Link

Lenke til kommentar

Hei, jeg går på skole i Horten og var derfor innom Expert i dag, de hadde et spill igjen av Zelda. Ta en telefon og spør om de kan holde av.

Sitter med Zelda selv men skal vente med å spille det til jeg har fått fiksa meg komponentkabel :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...