Nistelrooy Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Hei, jeg lurer på om det er noen form for sonesperre på Wii kontrollene, både Wii remoten, Nunchuken og Classic kontrolleren. Så om noen kunne ha svart meg på dette hadde jeg blitt glad, legg gjerne ved link som bekrefter dette. Trenger svar fort. Takk! Endret 11. desember 2006 av Nistelrooy Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Ingen som vet noe? =( Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ingen som vet noe? =( 7478020[/snapback] Det er hvertfall soner på spillene, så du kan ikke bestille spill fra f.eks japan Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Vet det. Utrolig kjipt da det er mange spill som ikke kommer i europeisk versjon. Og kontrollene, jeg gidder ikke betale tredobbel pris om jeg bestille fra utlandet billigere. Men er ikke helt sikker på om de er sonesperret. Tror ikke de er det, men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Wiimotene skal ikke ha noen slik sperre. Folk i dette forumet har bl.a. importert fra USA, hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå