Ingenting Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Denne er egentlig gammel, men jeg kom over den i dag og har aldri sett den. Egentlig litt rart siden jeg følger da rimelig godt med på slikt. Kanskje du ikke har sett den heller? http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=mov&pl=game Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Tror de fleste har sett den. Og vi er nok alle enige i at det ser UTROLIG bra ut Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Takk skal du faen meg ha! (Positivt altså!) Nå gleder jeg meg bare enda mer. Fy fasan så bra det så ut! Så dere grafikken? Og gameplayet? JEEESUS! <3<3<3 Når var release igjen? Endret 11. desember 2006 av TheScorp Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 "Ubisoft har bekreftet at Assassin's Creed blir utsatt og kommer til å bli lansert enten i løpet av neste sommer eller neste høst. Til gjengjeld tenker man dog å slippe Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 i mars på samme datoen som Assassin's Creed var planlagt å komme. Formatene er heller enda ikke helt spikret, men at det slippes til PC, Playstation 3 og Xbox 360 er bekreftet." Link: http://www.gamereactor.no/nyheter/106175/A...s+Creed+utsatt/ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 alle spill blir utsatt jo Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Både filmsnutten og utsettelsen er vel gammelt nytt, men den demonstrasjonen er verdt å starte en ny tråd for... Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 alle spill blir utsatt jo 7476332[/snapback] Jepp - valget er enten at folk klager over at de blir utsatt eller at de klager over at det er fulle av bugs. (Og så er det de titlene som både er sene og fulle av bugs ). Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Neida, for all del, jeg vil heller ha et spill som blir utsatt og bra enn ett som kommer for tidlig og er fullt av bugs. men det er kjipt alikevel Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 "A delayed game is eventually good, a bad game is bad forever" - Shigeru Miyamoto Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Åååh, nå trodde jeg det var et helt nytt klipp, også blir det gamle klippet her kasta i trynet mitt Lenke til kommentar
Amored Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Den videoen hadde jeg faktisk ikke sett. Gleder meg som en liten unge Lenke til kommentar
tezz Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 AI`en ser ikke bra ut på det klippet, eller? Vaktene står liksom bare der og venter når han tar livet av den kisen. På slutten av klippet, når porten går ned og spilleren snur, virrer de rundt mens han jogger rolig gjennom hele gjengen. Skjønner at de utsetter spillet for å si det sånn, bedre å få det lille ekstra på plass når potensialet tydeligvis er der. Grafikken er jo pen da, flott lys/ skygge, bra teksturer og animasjon. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Vil ikke kalle dette bra grafikk, for noe fornærmerende. Dette her er storslagent ! Gameplayet her er verdt å dø for. Bra at det blir utstatt til sommeren for da kan jeg spille det på Playstation 3 istedet Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Vil ikke kalle dette bra grafikk, for noe fornærmerende. Dette her er storslagent ! Gameplayet her er verdt å dø for. Bra at det blir utstatt til sommeren for da kan jeg spille det på Playstation 3 istedet 7478619[/snapback] Solgte ikke du din X360? Endret 11. desember 2006 av Andrex76 Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 hva har det med hva han skrev? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 hva har det med hva han skrev? 7478872[/snapback] Skulle han ha kjøpt nok en 360 kun for å spille dette spillet et par måneder tidligere? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) hva har det med hva han skrev? 7478872[/snapback] da kan jeg spille det på Playstation 3 istedet Det betyr at han har et valg. Nå kommer spillet til X360 og PS3. Jeg mente at han hadde solgt sin X360 Ikke at jeg bryr meg egentlig Endret 11. desember 2006 av Andrex76 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Vil ikke kalle dette bra grafikk, for noe fornærmerende. Dette her er storslagent ! Gameplayet her er verdt å dø for. Bra at det blir utstatt til sommeren for da kan jeg spille det på Playstation 3 istedet 7478619[/snapback] Ikke bra grafikk? Jawoll... Ehm... Psycho? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Vil ikke kalle dette bra grafikk, for noe fornærmerende. Dette her er storslagent ! Gameplayet her er verdt å dø for. Bra at det blir utstatt til sommeren for da kan jeg spille det på Playstation 3 istedet 7478619[/snapback] Ikke bra grafikk? Jawoll... Ehm... Psycho? 7478922[/snapback] Les hva han skriver. Han mener at grafikken ikke bare er god - den er storslagen Lenke til kommentar
Amored Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Vil ikke kalle dette bra grafikk, for noe fornærmerende. Dette her er storslagent ! Gameplayet her er verdt å dø for. Bra at det blir utstatt til sommeren for da kan jeg spille det på Playstation 3 istedet 7478619[/snapback] Ikke bra grafikk? Jawoll... Ehm... Psycho? 7478922[/snapback] Les hva han skriver. Han mener at grafikken ikke bare er god - den er storslagen 7478943[/snapback] Oops. Beklager! Jeg er HELT enig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå