Gå til innhold

Acer Ferrari 5002, verdt 17000?

Martin A.

Anbefalte innlegg

Men husk at trådstarter har nevnt at maskinen MÅ kjøpes på PSData fordi firmaet, som finansierer maskinen gjennom ett rentefritt lån, KUN har konto hos PSData. Dermed er Dell rimelig ute av bildet...

7487906[/snapback]

Hvordan visste du det? Har du lest tråden kanskje? Fy skam!

7488412[/snapback]

Tull!!! Finn på noe annet.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men husk at trådstarter har nevnt at maskinen MÅ kjøpes på PSData fordi firmaet, som finansierer maskinen gjennom ett rentefritt lån, KUN har konto hos PSData. Dermed er Dell rimelig ute av bildet...

7487906[/snapback]

Hvordan visste du det? Har du lest tråden kanskje? Fy skam!

7488412[/snapback]

Jeg har lest tråden, og etter hva jeg husker så står det nevt at den må kjøpes på PSData. Så fy skam på deg.

Maskinen er bestilt, og valget ble kanskje ikke så uventet, til noen av deres forskrekkelse.

Alt av hardware etc mener jeg at man venner seg til. Har man kun en Intel Pentium 800MHz, så er sikkert det raskt. Får man da servert en Intel/AMD med 1.8GHZ så er det lysets hastighet. Men over tid er det treg igjen.

nighdark: Jeg ønsket ikke en maskin som var cooool på TG07, men en maskin som ikke ser ut som alle andre. Hadde det vært om å gjøre å ha cooool pc, hadde jeg tatt den stasjonære, og kjøpt neon og lysvifter for 17000.

Lenke til kommentar
Gjest Svettie_INAKTIV

Det var et stikk til nighdark som foreslo en Dell pc så lang uti tråden og åpenbart ikke har lest tråden...

Beklager usakligheten og misforståelsen!

Jeg sier unnskyld!

Lenke til kommentar

Vel, Ferrari er på ingen måte en maskin som yter dårlig, tvert i mot. Eneste grunn til å ikke velge den er som det har blitt sagt flere ganger at den er noe overpriset pga nettopp Ferrari-logo/design. Gratulerer med ett godt valg, er sikker på at du ikke vil bli skuffet :thumbup:

Lenke til kommentar
Vel, Ferrari er på ingen måte en maskin som yter dårlig, tvert i mot. Eneste grunn til å ikke velge den er som det har blitt sagt flere ganger at den er noe overpriset pga nettopp Ferrari-logo/design. Gratulerer med ett godt valg, er sikker på at du ikke vil bli skuffet :thumbup:

7489081[/snapback]

Det er helt klart en kul maskin og jeg skulle ikke hatt mye selv for å ofre litt ytelse for utseendet på denne, men så er jeg ivrig Ferrari tilhenger-Dvs i samme situasjon som trådstarter her hadde jeg nok endet opp med samme maskin, men objektivt så ville jeg nok satset på en annen, var derfor jeg spurte om han hadde noe forhold til Ferrari i første innlegg :).

Lenke til kommentar

nighdark: Jeg ønsket ikke en maskin som var cooool på TG07, men en maskin som ikke ser ut som alle andre. Hadde det vært om å gjøre å ha cooool pc, hadde jeg tatt den stasjonære, og kjøpt neon og lysvifter for 17000.

7488668[/snapback]

Beklager, men jeg overså det der med konto hos PC-shop ganske glatt. :innocent:

Det var bare fleip med cool og tg07 greiene. Det var min hensikt å vise hva slags ytelse du kan få for en pris som 17000 kroner. Det er betenkelig, synes jeg, at hvis man først skal velge en pc, er det som oftest lurest å se hva man kan få for det budsjettet man har satt opp, nes pas? :whistle: Det gir litt perspektiv og man ser hvor man kan spare penger og hvor man kan få mest for pengene. Og man ser samtidig hvordan noen firmaer betaler så altfor, altfor mye for sitt utstyr! :)

Men, lykke til med kjøpet ditt. Det viktigste er jo at du får det har lyst på: Ferrari.. dog uten ratt eller hestekrefter!! :tease:

Lenke til kommentar
Det var et stikk til nighdark som foreslo en Dell pc så lang uti tråden og åpenbart ikke har lest tråden...

Beklager usakligheten og misforståelsen!

Jeg sier unnskyld!

7488743[/snapback]

Klart jeg hadde lest tråden. Det kan du da ikke anklage meg for å ha unngått, men at jeg rent overså eller ikke fikk med meg den lille detaljen, er jeg ikke så veldig lei meg over.. :D

Videre usakeligheter og annen forstand beklager jeg absolutt ikke.. :w00t:

Jeg sier takk! :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...