TheScorp Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg fant det heller ikke hverken i European Region, eller Regionfree på play-asia. Så antok at det ikke var regionfritt. Men jo, du kan endre språket via Locales tingen i settings på xboxen din. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Bør vel uansett være forsiktig med å bestille det fra Play-Asia siden det ikke er listet under regionfrie spill. Hørte forøvrig et morsomt rykte: Rare planlegger å lage Viva Piñata Kart Racer. 7498828[/snapback] milk anyone?? Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Skal ikke se bort ifra at Rare kommer til å lide av Nintendo syndromet og kort tid i såfall Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Bør vel uansett være forsiktig med å bestille det fra Play-Asia siden det ikke er listet under regionfrie spill. Hørte forøvrig et morsomt rykte: Rare planlegger å lage Viva Piñata Kart Racer. 7498828[/snapback] milk anyone?? 7499367[/snapback] Ja, i motsetning til Mario spillene... Selv ser jeg fram til en bra Mario Kart DS klone som jeg kan spille over XBL. Mest fordi multiplayer på DS'en suger apeballer. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Er ikke det konfiguret av settingsen din i konsollen? Ble veldig usikker nå.. 7498770[/snapback] ja Viva Pinata ser etter instillinger du har på din xbox360, har du norsk så får du norsk viva pinata. har du på engelsk xbox360 så blir det engelsk viva pinata. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Er ikke det konfiguret av settingsen din i konsollen? Ble veldig usikker nå.. 7498770[/snapback] ja Viva Pinata ser etter instillinger du har på din xbox360, har du norsk så får du norsk viva pinata. har du på engelsk xbox360 så blir det engelsk viva pinata. 7500661[/snapback] Så bra. Har på engelsk jeg og kunne ikke tenkt meg å hatt et spill på norsk *grøsser* Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Har noen et råd når savegame mitt får hele Xboxen til å fryse når jeg loader det. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Om du har ett annet media, kanskje flytte det over og tilbake. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå