CrowaX Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Hei, jeg har tenkt å lage en "SEINFELD - The Movie". Poenget er at jeg klipper ut scener fra forsjellige episoder akkurat slik som det er gjort med "LOST - The Movie". Handlingsgangen vil være om at Jerry prøver å få laget piloten til hans sitcom til NBC . Jeg er faktisk allerede nesten ferdig med å klippe scenene. Filmen varer nå ca. 1 time og 50min, men den skal kanskje trimmes mer ned og fikses på. Pluss at intro og slikt er ikke lagt til. Jeg synes Seinfeld er en av verdens beste sitcoms og derfor tror dette blir en artig "film". Filmen vil inneholde klippede scener fra 10 episoder av sesong 4. Mer informasjon kommer senere. Hva synes dere om ideen min? Endret 11. desember 2006 av CrowaX Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Høres spennende ut. Er en stor fan av Seinfeldt selv. Hvilket program bruker du når du redigerer? Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Jeg bruker Windows Movie Maker til redigere. Noen som vet om noen bedre program til å redigere? Ikke at jeg er missfornøyd med WMM, men kanskje det finnes bedre Endret 11. desember 2006 av CrowaX Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg bruker Windows Movie Maker til redigere. Noen som vet om noen bedre program til å redigere? Ikke at jeg er missfornøyd med WMM, men kanskje det finnes bedre 7475881[/snapback] Ville anbefalt deg å bruke Vegas eller Premiere.. Begge koster, men begge er også "gratis" Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hmm... Virker jo litt spennende, men jeg ser ikke helt hvordan det er mulig. Hva skal liksom handlingen være? Er det ikke bedre å lage en 1-2 timer lang "oppsamlingsepisode" med de beste øyeblikkene fra alle sesongene? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Hmm... Virker jo litt spennende, men jeg ser ikke helt hvordan det er mulig. Hva skal liksom handlingen være? Er det ikke bedre å lage en 1-2 timer lang "oppsamlingsepisode" med de beste øyeblikkene fra alle sesongene? 7476909[/snapback] Det hadde jeg satt pris på hvertfall..2 timer med det beste fra seinfeld,finnes det no bedre? Edith:ikke det at ideen din er dum altså Crowax.. Endret 11. desember 2006 av H.M.Kongen Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Det må jo være en handling man kan følge, er jo nesten ikke noe poeng hvis ikke. Og 'The Making of Seinfeld' underplottet er vel det største i Seinfeld serien. Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Som sakt handler "filmen" om at Jerry prøver å få laget piloten til hans sitcom til NBC. Dette er et tema som kommer ofte opp i sesong 4 der de diskuterer, skriver manus, finner skuespillerne og spiller inn piloten, men mange problemer oppstår for at de får lage pilot av NBC. Så den har jo en vis handlingsgang da. Endret 11. desember 2006 av CrowaX Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Nå er traileren ute. Sjekk Trailer nå! Hele filmen vil bli lastet opp i løpet av helgen. Endret 14. desember 2006 av CrowaX Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Noen komentarer til traileren? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Lovende. Savner dog noen "avbrudd" i klippene med kommentarer/teasere, men du er virkelig på rett spor. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Tja, traileren var kanskje litt dårlig kuttet. Av og til får man se neste scene i det egentlige kuttet før man får se klippet som du har lagt på, og lydene er ikke helt "soft", akkurat. Håper det er bedre i "the movie". Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hehe, ser jo bra ut dette. Som sagt tidligere. Fått fikset overgangene slik at vi slipper små glimt av feil scene. Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) De er fra samme scene, det de greiene der de viser hvordan det er på utsiden før de viser scenen som er på innsiden. Vist jeg kuttet bort alt av de ville man ikke kunne høre hele komentarene til skuespillerne, men slikt er det bare på traileren. Måtte få presse mange små klipp i den og... ja, slikt ble det. Og lyden kan jeg ikke fikse mye med. Det er slik den er i råmaterialet (episodene) jeg har. Så da blir den slik i traileren også. btw, filmen er kuttet ned til 1 time og 35min nå Endret 14. desember 2006 av CrowaX Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Dette virker dritstilig. Traileren var virkelig god med tanke på hvor klippene må hentes fra. Følger spent med... Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Å, vil folk forsatt se den? Da kan jeg jo laste den opp snarest. Jeg skulle laste den opp runt jul, men fikk ikke tid. Men vist det er forsatt interresse for den så kan jeg jo alltid laste opp nå da Lenke til kommentar
patham Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hahah drit bra Si ifra hvis du får lasta den opp da. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Oh yeah! Interessen er der du... Dette virker meget spennende! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Traileren var ekstremt bra, gleder meg til "hele" filmen. Håper den blir lastet opp snarest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå