Gå til innhold

SEINFELD - The Movie

CrowaX

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har tenkt å lage en "SEINFELD - The Movie". Poenget er at jeg klipper ut scener fra forsjellige episoder akkurat slik som det er gjort med "LOST - The Movie". Handlingsgangen vil være om at Jerry prøver å få laget piloten til hans sitcom til NBC . Jeg er faktisk allerede nesten ferdig med å klippe scenene. Filmen varer nå ca. 1 time og 50min, men den skal kanskje trimmes mer ned og fikses på. Pluss at intro og slikt er ikke lagt til.

Jeg synes Seinfeld er en av verdens beste sitcoms og derfor tror dette blir en artig "film". Filmen vil inneholde klippede scener fra 10 episoder av sesong 4. Mer informasjon kommer senere.

Hva synes dere om ideen min?

Endret av CrowaX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm... Virker jo litt spennende, men jeg ser ikke helt hvordan det er mulig. Hva skal liksom handlingen være? Er det ikke bedre å lage en 1-2 timer lang "oppsamlingsepisode" med de beste øyeblikkene fra alle sesongene?

7476909[/snapback]

Det hadde jeg satt pris på hvertfall..2 timer med det beste fra seinfeld,finnes det no bedre?

Edith:ikke det at ideen din er dum altså Crowax..

Endret av H.M.Kongen
Lenke til kommentar

Som sakt handler "filmen" om at Jerry prøver å få laget piloten til hans sitcom til NBC. Dette er et tema som kommer ofte opp i sesong 4 der de diskuterer, skriver manus, finner skuespillerne og spiller inn piloten, men mange problemer oppstår for at de får lage pilot av NBC. Så den har jo en vis handlingsgang da.

Endret av CrowaX
Lenke til kommentar

De er fra samme scene, det de greiene der de viser hvordan det er på utsiden før de viser scenen som er på innsiden. Vist jeg kuttet bort alt av de ville man ikke kunne høre hele komentarene til skuespillerne, men slikt er det bare på traileren. Måtte få presse mange små klipp i den og... ja, slikt ble det. Og lyden kan jeg ikke fikse mye med. Det er slik den er i råmaterialet (episodene) jeg har. Så da blir den slik i traileren også.

btw, filmen er kuttet ned til 1 time og 35min nå :)

Endret av CrowaX
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...