Spr0cket Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) jeg vil ha et nytt pet, og lurer på hvordan jeg skal droppe det jeg har nå. har fullt i alle slots i stables, så jeg må altså kvitte meg med det. edit: fikk jo svar på denne fort, så jeg spør i samme slengen etter forslag til et spenstig pet for meg, er lvl 18 atm. poenget er ikke at det skal være så rare, men at det er bra i fights, og gjør bra med dmg Endret 11. desember 2006 av Spr0cket Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 jeg vil ha et nytt pet, og lurer på hvordan jeg skal droppe det jeg har nå. har fullt i alle slots i stables, så jeg må altså kvitte meg med det. 7475673[/snapback] høyreklikk på portrettet til pet og "Abandon" Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 jeg vil ha et nytt pet, og lurer på hvordan jeg skal droppe det jeg har nå. har fullt i alle slots i stables, så jeg må altså kvitte meg med det. 7475673[/snapback] høyreklikk på portrettet til pet og "Abandon" 7475681[/snapback] ja det tok fem sekunder å få svar på. takker, og hvis det virkelig fins andre der ute som er så jævli noob som jeg kan de også få nytte av denne tråden. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Forslag til gode pet's you say? lvl 18 you say? boars har charge, veldig greit å ha, stunner og greier. att på til så er det en god overall pet også, grei tanking grei dmg etc, jeg mener å ha lest at det annbefales åå bruke boar opp til lvl 30ish Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 hva med videre derfra? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Prøv denne siten http://petopia.brashendeavors.net/ Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 veldig bra site for mine spørsmål. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg foretrekker kattedyr, så prøv å finn en tøff rarespawn av rasen "Cat" Lenke til kommentar
Ciwie Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Forslag til gode pet's you say? lvl 18 you say? boars har charge, veldig greit å ha, stunner og greier. att på til så er det en god overall pet også, grei tanking grei dmg etc, jeg mener å ha lest at det annbefales åå bruke boar opp til lvl 30ish Desverre så stønner ikke boars, de immobiliserer bare, dvs, vil f.eks. ikke avbryte fiendens spell casting. Endret 11. desember 2006 av Ciwie Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Det ble the rake fra mulgore. litt kjedelig utseende, men 1,2as såvidt jeg forstod. ikke gærnt i det hele tatt. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Forslag til gode pet's you say? lvl 18 you say? boars har charge, veldig greit å ha, stunner og greier. att på til så er det en god overall pet også, grei tanking grei dmg etc, jeg mener å ha lest at det annbefales åå bruke boar opp til lvl 30ish Desverre så stønner ikke boars, de immobiliserer bare, dvs, vil f.eks. ikke avbryte fiendens spell casting. 7477801[/snapback] ah my bad. bruker bare hunteren min i lvl 19 twink, og når man immobilizer rogues er det like godt som å stunne. beklager leifen Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 skaff "the rake" (i mulgore) så skaffer du deg "broken tooth" (badlands?) på lvl 36... å ha han ut Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Det ble the rake fra mulgore. litt kjedelig utseende, men 1,2as såvidt jeg forstod. ikke gærnt i det hele tatt. 7480109[/snapback] skaff "the rake" (i mulgore) så skaffer du deg "broken tooth" (badlands?) på lvl 36... å ha han ut 7481810[/snapback] japp Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Nå kan du egentlig velge hva du vil innenfor rasen, da attack speeds skal bli normalisert i burning crusade. Alle pets får mao attackspeed på 2.0 sekunder. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Nå kan du egentlig velge hva du vil innenfor rasen, da attack speeds skal bli normalisert i burning crusade. Alle pets får mao attackspeed på 2.0 sekunder. 7483401[/snapback] så da blir forskjellen bare utseende og abilities? så lamt Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) jeg gikk for en ghostsaber som spawner fra kattefigurene helt nord i darkshore.. level 19 pet og er hvit med flekker som spotted frostsaber i Dun Morohg bare "gjennomsiktig" driver og levler den til 60 atm Men nå får pets % av armor og stats fra gearet ditt i tillegg Endret 12. desember 2006 av MrLee Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Soloa meg en Son of Hakkar i går Skaffa meg en Razzashi Serpent også. Bra dps, men funker dårlig med trap ettersom den spammer poison. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hands down på Wind Serpent - gjør så mye skade på bosser med høy armorrating. Samt spammer lightingbolts når du caller den tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå