Gå til innhold

hvordan droppe hunterpet, samt forslag til nytt?

Anbefalte innlegg

jeg vil ha et nytt pet, og lurer på hvordan jeg skal droppe det jeg har nå. har fullt i alle slots i stables, så jeg må altså kvitte meg med det.

edit: fikk jo svar på denne fort, så jeg spør i samme slengen etter forslag til et spenstig pet for meg, er lvl 18 atm.

poenget er ikke at det skal være så rare, men at det er bra i fights, og gjør bra med dmg

Endret av Spr0cket
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg vil ha et nytt pet, og lurer på hvordan jeg skal droppe det jeg har nå. har fullt i alle slots i stables, så jeg må altså kvitte meg med det.

7475673[/snapback]

høyreklikk på portrettet til pet og "Abandon" :p

7475681[/snapback]

ja det tok fem sekunder å få svar på. takker, og hvis det virkelig fins andre der ute som er så jævli noob som jeg kan de også få nytte av denne tråden.

Lenke til kommentar
Forslag til gode pet's you say? lvl 18 you say? boars har charge, veldig greit å ha, stunner og greier. att på til så er det en god overall pet også, grei tanking grei dmg etc, jeg mener å ha lest at det annbefales åå bruke boar opp til lvl 30ish

Desverre så stønner ikke boars, de immobiliserer bare, dvs, vil f.eks. ikke avbryte fiendens spell casting.

Endret av Ciwie
Lenke til kommentar
Forslag til gode pet's you say? lvl 18 you say? boars har charge, veldig greit å ha, stunner og greier. att på til så er det en god overall pet også, grei tanking grei dmg etc, jeg mener å ha lest at det annbefales åå bruke boar opp til lvl 30ish

Desverre så stønner ikke boars, de immobiliserer bare, dvs, vil f.eks. ikke avbryte fiendens spell casting.

7477801[/snapback]

ah my bad. bruker bare hunteren min i lvl 19 twink, og når man immobilizer rogues er det like godt som å stunne. beklager leifen

Lenke til kommentar

jeg gikk for en ghostsaber som spawner fra kattefigurene helt nord i darkshore.. level 19 pet og er hvit med flekker som spotted frostsaber i Dun Morohg bare "gjennomsiktig" :)

driver og levler den til 60 atm :p

Men nå får pets % av armor og stats fra gearet ditt i tillegg :dribble:

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...