daf Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 OK, jeg hAR ET SPØRSMÅL SOM JEG VIL FÅ SVAR PÅ. JEG HAR EN BRANN MUR SOM ØDELEGGER ALLT foreks: cs , jeg får ikke spillt på internett på cs hva skal jeg gjøre da eller hva skal ,jeg har opppgradert fullt og gjort allt dere har skrivet men det virker ikke. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Du bør skru alt som heter firewall og brannmur Lenke til kommentar
Mighty Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Ligger brannmuren på maskinen kan du jo bare la CS få lov til å ha tilgang til internett... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Alt du trenger å gjøre er å åpne porten CS bruker, (på kliensiden altså, ikke server) jeg husker ikke hvilken port det er, men du kan se den hver gang du joiner en server. Kan en eller annen sjekke? Jeg gidder ikke :wink: Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Spørs hvilken firewall du bruker kanskje... Bruker du ZoneAlarm er det veldig enkelt. Jeg bruker BlackICE, og HalfLife fungerer her... Prøv å skru av firewallen før du spiller slik at du finner ut om det er det som er problemet. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Unnskyld for at jeg ta frem et litt gammelt topic. Men nøyaktig hva skal man gjøre for å få dette til når man bruker Zonealarm? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 det er vel bare å tillate all trafikk på port 27015?? Lenke til kommentar
MadMan_X Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 jeg har norton antivirus og en firewall på rutern men jeg har ingen problem......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå