lysbryter Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) I forbindelse med oppgradering har jeg noe gammelt hardware til overs. Hadde egentlig tenkt å kaste det, men om jeg til sammen kan få noen få hundrelapper for å selge det, så er jo det bedre. Kan jeg få noe igjen for dette, og hva vil være en "riktig" pris for både selger og kjøper for hver enkeltdel? Prosessor: AMD Athlon XP1800 DUT3C (Kjører fint på 2200+ hastighet) RAM: 2x256 Mb Twinmos PC3200 m/Winbond CH-5 Skjermkort: PowerColor 9800 Pro (AGP) flashet til XT-hastighet, med Arctic Cooling VGA Silencer og kobber-kjølere på alle chips Alle komponentene er selvsagt i orden og 100 % stabile. Endret 11. desember 2006 av lysbryter Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Tror desverre det ikke er verdt stort. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 500,- tilsammen burde du kunne få. Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 500,- tilsammen burde du kunne få. 7475644[/snapback] Enig. Du kan nok dessverre ikke få særlig mye mer for dem, med mindre du finner noen som er veldig dumme. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Jeg har ingen planer om å lure noen, men om jeg f.eks. kunne få en hundrelapp for RAM-en og en for skjermkortet, er det tross alt lettjente penger. Endret 11. desember 2006 av lysbryter Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Prosessor: 200 kr (Den steppingen er kjent for å overklokke svært bra, men det har dessverre ikke noe å si på prisen siden en så gammel prosessor ikke særlig attraktiv for overklokkere) Ram: 300 kr (BH5 er jo kongen på haugen når det kommer til overklokking. 2*256MB er riktignok lite, men er nok verd en del på grunn av svært gode brikker) Skjermkort: 300 kr (Det er langt bedre enn nye skjermkort til 6-700kr så det skal ikke være noe problem å få 300kr for det. Gode AGP skjermkort er det forresten stor etterspørsel etter på bruktmarkedet.) Men legg det ut i bruktmarkedet og skriv "fornuftige bud" i prisfeltet. Da får du nok inn noen dugelige bud. Hvis ikke så kan du prøve å starte med de prisene jeg anbefaler her og heller senke de om det er få eller ingen interressenter. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 det er nå ikke Bh-5 ram da men CH-5, og de er ganske dårlige til å overklokke. har nemlig hatt sånne jeg tipper også max 500kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå