arnold_rave Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hei! Min Nokia 5300 deksel beveger seg litt over tastaturet (jeg mener skyvedelen hvor skjermen er), det virker som om den er litt løs. Skal det være slik eller er det bare min som er dårlig bygd? Takk for svar Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hei! Min Nokia 5300 deksel beveger seg litt over tastaturet (jeg mener skyvedelen hvor skjermen er), det virker som om den er litt løs. Skal det være slik eller er det bare min som er dårlig bygd? Takk for svar 7475569[/snapback] Slik skal det trolig være. Slik har ihvertfall Nokia 6280 og Nokia N80 alltid vært. Nokia har "lagt inn" litt slark i alle sine slidetelefoner. Det kan jo spekuleres i om det er for å gjøre dem mer "slitesterke"? På slidere uten slik "slark" forestiller jeg meg at selv små støvkorn kan bli skjebnesvangre (få slideren til å gå ujevnt, låse seg eller annet). Men aner ikke.. Alt jeg veit er ihvertfall at Nokias tidligere slidere har vært sånn, så don't worry! Lenke til kommentar
arnold_rave Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Takker for svar Jeg sjekket en gummy modell på spaceworld og den hadde samme "problem". Så det du sier stemmer her.. Hilsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå