Jakoozie Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hei jeg prøver å få til trådløst internett på Wii'en min. Jeg lager en tilkobling og connection testen går fint. Men når jeg skal laste ned updaten står streken helt stille. Ingen progresjon og etter en stund får jeg denne feilmeldinga: Error 32002 Unable to perform the wii internet system update. (nr. er rett, vet ikke om teksten er nøyaktig slik men noe lignende er det) Jeg har en d-link router (vet ikke navn, hvordan finner jeg det ut uten å fysisk se i manualen/selve boksen?) Tilkoblingen til host pcen kalles i hvert fall D-Link DE-528. Eneste jeg har prøvd er å skru av brannmuren på host pc'en. Noen forslag? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg leste i en eller annen post om en som hadde samme problemet. Han skiftet kanal på D-link routeren sin fra 6 til 1 eller noe sånt. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 ok skal prøve det. Men hvordan finner jeg "IP"en til routeren min? SLik at jeg kan endre settings osv.. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 I ei adresselinje skriver du følgende: http://192.168.1.1 (tror jeg, er ivertfall slik for min router..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå