spurspower Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Er det mulig å deaktivere hotkeyene? Jeg vil gjerne deaktivere win+e.. Noen som vet hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
clumzy Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hvorfor det? Kikka gjennom mulighetene som ligger i Tweak UI fra Ms Powertoys men jeg fant ikke noe slikt. Du kan evt, plukke bort hele tasten fra tastaturet ditt. Lenke til kommentar
spurspower Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Hvorfor? Fordi noen idioter i klassen syns det er gøy å trykke på win+e slik at det popper opp 50 mapper med min datamaskin.. Sinnsykt plagsomt! God ide å ta vekk knappen, men jeg skal jo brukke knappen når jeg skriver... Fant denne: http://www.autohotkey.com/docs/misc/Override.htm men forstod ikke så mye av det, hvis noen kunne ha gjort det litt mer lettfattelig? Endret 11. desember 2006 av spurspower Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Trenger du Windows tasten for å skrive? Hva med å låse maskinen før du går fra den, slik disse personene ikke kan gjøre noe på maskinen din? Lenke til kommentar
E6IL Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Nytter ikke... Har samme problemet selv. Jeg ser bort i tre sekunder (låser selvfølgelig ikke dataen for å snu meg), og når jeg ser tilbake igjen har noen hatt det moro med win+e eller win+f..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå