Gå til innhold

Ny telefon - Under 600,- med tele2-abonoment

SSSø

Anbefalte innlegg

Ja, da har jeg greid å brenne mobilen min (ikke spør hvordan det skjedde), og jeg trenger derfor en ny.

Jeg er ute etter en liten og lett telefon som tårer litt (dvs. uten noen form for flipp eller noe drit som knekker, forventer ikke at den skal være brannsikker). Trenger lite av spesielle unyttige funksjoner annet enn et bra kamera, kalender der jeg kan skrive opp tannlegetimer og når jeg skal jobbe og minnekort eller en eller annen kabel så jeg kan få bildene inn på pc'en.

Er viktig at den ligger bra i hånden og har gode taster (både gode taster og smart plassert i forhold til sms-skriving), samt en fornuftig og logisk meny.

Har også sett for meg at jeg skal kunne ringe med den.

Ja, så da kommer spørsmålet; finnes det noen telefon som oppfyller disse kravene til under 600,- med tele2-abonoment?

Spesifikasjoner kan jeg egentlig lese selv, men om telefonen har gode taster og ligger godt i hånden hadde vært flott å fått litt innspill på (da jeg er en lat jævel som ikke gidd å teste ut 100 telefoner selv).

På forhånd takk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tjææ, som om jeg vil si det!

Neida, ble en Nokia 5500 Sport. Var ikke helt det jeg var ute etter (ser jo ut som en bitering! og kameraet ser ikke så veldig imponerende ut), men nå ble det nå slik. Har faktisk aldri sett denne telefonen andre steder enn på bilder, har en følelse av at den er en tanke stor. Uansett; jeg får den nok på fredag (ja, jeg bestilte den på nettet og her ikke fått den ennå), så får vi se om jeg blir fornøyd.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...