Scotty Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Heihei. Har klart å fylle opp mine 960GB som jeg har for øyeblikket. Så jeg trenger en ny harddisk som skal være på 320GB. Har hørt så mye fra de forskellige merkene, så jeg vet rett og slett ikke hvilket merke som ligger på toppen noe lenger. Gi gjerne god begrunnelse til hvorfor jeg skal velge merket du viser til. Skal også kjøpe et nytt lydkort samt et Steel Sound headset. Har ikke lyst til å overstige 700-800kr på lydkortet. Så hvem av disse vil være det beste valget? Creative Sound Blaster Audigy 2 ZS Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic Creative X-Fi Xtreme Gamer Bruksområder: Spilling, musikk og film. Og vil Steel Sound 5H v2 være det beste valget av headset? Scotty. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ville helt klart gått for en seagate barracuda 7200.10 320Gb disk. Disse bruker perpendikulær teknologi, som gir økt datatetthet på platene. Fordelene med dette er at denne disken bare har to plater, mens andre produsenter sine disker på denne størrelsen bruker 3 plater. Færre plater gir mindre bevegelige deler, som resulterer i mindre støy, mindre varme og lavere strømforbruk. I tillegg har seagate 5 års garanti på alle sine disker, mens andre produsenter bare leverer sine med 3 års garanti. Lydkort og headset har jeg ikke peiling på, så der får noen andre komme med forslag. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Takk for veldig godt svar. Da blir det 1 stk. Seagate Barracuda 7200.10 320 GB. Har allerede en slik fra før, ganske fornøyd egentlig. Noen kommentarer til kjøp av lydkort & headset? Lenke til kommentar
_perulv_ Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Steelsound 5H v2 er et supert headset, i alle fall til gaming. Det spørs om du skal bruke det til gaming eller musikk. Hvis du bare skal høre på musikk vil jeg anbefale ultrasone dj1. Blaster X-Fi XtremeMusic er et MEGET bra lydkort, så jeg vil anbefale det. Endret 11. desember 2006 av _perulv_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå