DementedAlbino Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg trenger et beskyttelses etui til min nano. Er viktig at jeg fortsatt kan benytte meg at knappene på ipoden, men vil unngå riper og annet dritt som kommer på den under bruk. Noen som har erfaringer med slike etui og kan gi meg noen gode tips? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Sjekk ut ShieldZone De har mye bra og rask levering... Endret 11. desember 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Men hadde hvert greit å fått vite hvilke etui som er bra ut fra erfaring fra andre brukere her inne. Finnes jo drøssevis å velge mellom, men helt umulig å vite hvordan disse er. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hallo! En i klassa har en slik, og han fikk med et lær/skin etiu, var ikke med det på din? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Joda, fulgte med en slik sak, men da uten mulighet for å skifte sanger osv uten å måtte ta ipoden utav etuiet. Trenger et etui som lar meg endre sang, volum osv mens den ligger i etuiet. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg kan varmt ambefale iSee. Det er rett og slett genialt. Den er litt tykk da, noe som jeg ser som en liten fordel. For det er nemlig en liten avstand fra touchhjulet/navigasjonshjulet til iSee. Sånn at du ikke trenger å ta tastelåsen på i lommen. På den måten kan jeg skifte sang uten å ta den opp av lomma. Ellers så tåler den mye. Kjenner flere som har knust displayet alt, men min ser helt ny ut. iSee kan du kjøpe på Apple.no Jeg har hvit iPod, da ser det ganske bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå