Gå til innhold

Fant Nye BC mobs igår

Anbefalte innlegg

igår var jeg og labbet litt rundt med min troll rogue.

så plutselig ser jeg et stort fort / tårn og blir jo selfølgelig nyskjerig på hva dette er... men når jeg løper hennover der så blir jeg plutselig angrepet av mobs som har Skull, jeg ble litt forviret men klarte og komme meg til porten der står det 3npc'er noen av de er fra bc kan jeg se bloodelf osv jeg vanisher og Skull mobsa forsvinner vekk... jeg kan se at det er et instanse Ingang og prøver og gå inn da får jeg beskjeden must be lvl 68 and have the master's key :S

sjekket ut www.thottbot.com/beta og fant ut at de mobsa som angreip meg droper den nye cloth typen :p var uber tøft og finne og var 2inganger til instet:P

Endret av DaXoN
Videoannonse
Annonse
igår var jeg og labbet litt rundt med min troll rogue.

så plutselig ser jeg et stort fort / tårn og blir jo selfølgelig nyskjerig på hva dette er... men når jeg løper hennover der så blir jeg plutselig angrepet av mobs som har Skull, jeg ble litt forviret men klarte og komme meg til porten der står det 3npc'er noen av de er fra bc kan jeg se bloodelf osv jeg vanisher og Skull mobsa forsvinner vekk... jeg kan se at det er et instanse Ingang og prøver og gå inn da får jeg beskjeden must be lvl 68 and have the master's key :S

sjekket ut www.thottbot.com/beta og fant ut at de mobsa som angreip meg droper den nye cloth typen :p var uber tøft og finne og var 2inganger til instet:P

7474647[/snapback]

Karazhan. var der med huntern. Tilgjengelig på live servers, men du må jo ha level 68 og nøkkel fra Outland så lykke til :tease:

Endret av zbegra
Såpass, er på live ja. Har vert nede i caverns of times å kikket litt selv, slike BWL draconid's der som patruljerer bl.a. Får nesten ta meg en tur til Karazhan-området og da, om ikke annet enn for å se meg litt om mtp nye mobs osv.

7474799[/snapback]

var de skull merket de Caverns of times?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...