EC Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Disk 1: title 15, kapittel 1. Der finner du en skjult credits-seksjon med en del feilslåtte scener. :smile: Morsomt! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Kommer meg ikke dit... hopper tilbake til title 10 når jeg slår inn title 15 :sad: Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 Da får du lete videre. Jeg fant den vha. DVD-spilleren til Creative DVD Encore, så det kan jo være litt forskjell da. Du kan evt. gjøre slik: disk1 -> Languages..-> Velg THX menyen nede til høyre -> Skriv inn 1138 eller 1 (pause) 1 (pause) 3(pause) 8, eller 11(pause)38 elller 1(pause)1(pause)3(pause)8 Takk til min gode venn Tim for den metoden. :smile: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Yes! Fikk det til :wink: Min fremgangsmåte: * Gå inn i Options-menyen. * Trykk 11 (eller 10+ og 1). * Vent til dvd-spilleren har "mottatt" tallene. * Trykk "3". Vent til dvd-spilleren har "mottatt" tallet. * Trykk "8". Du får da de skjulte scenene. Man kan også trykke "audio", "2" eller ("10+", "2", "2") under FBI-advarslen for å få noen andre menyer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå