Xar0n Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Hei, det som skjer er at jeg har nettopp formatert pcen og vil opdaterer den til XPSP2 men under instaleringen så bare rebooter pcen og det står at instaleringen ble ikke ferdig, og så plutselig kom jeg ikke inn på pcen etter xp loaden så bare reboota pcen så jeg måtte formatere igjen. Nå tør jeg ikke å opdatere til XPSP2 for jeg er redd for at pcen klikker igjen. Kan noen si meg hva jeg bør gjøre eller hva som eventuelt er feil? PS: Akkurat nå bruker jeg en 350W strømforsyning pga at den andre er levert tilbake pga feil. Endret 11. desember 2006 av Xar0n Lenke til kommentar
-==Nvidia==- Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Dette skjedde med meg og. Jeg bare tok å formaterte pcen og installerte sp2 med en gang da fungerte det. Lenke til kommentar
Xar0n Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 nå har jeg formater for 4 gang og pcen klikker hver gang jeg instalerer XPSP2. Tror det er fordi jeg har for lite strøm, eller har noen noe andre forslag? Lenke til kommentar
Xar0n Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Nå har jeg 460W strømfosyningen min igjen men pcen klikker fortsatt under XPSP2 instaleringen. PLZ hjelp meg, jeg trenger XPSP2 for å instalere visse microsoft programer. Endret 13. desember 2006 av Xar0n Lenke til kommentar
HAG Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Her er det kanskje ei løsning, følg "guiden" og lag en ny XP CD med SP2, brukte den løsninga på min XP når eg fikk SATA disk og la alt inn på nytt. Har nForce4 hovedkort og la inn på nVidia SATA controlleren som med SP2 på XP ikke hadde behov for ("eksterne" floppy) drivere når eg la XP inn på disken. Lenke til kommentar
Xar0n Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Her er det kanskje ei løsning, følg "guiden" og lag en ny XP CD med SP2, brukte den løsninga på min XP når eg fikk SATA disk og la alt inn på nytt. Har nForce4 hovedkort og la inn på nVidia SATA controlleren som med SP2 på XP ikke hadde behov for ("eksterne" floppy) drivere når eg la XP inn på disken. 7493920[/snapback] Takk, jeg skal prøve dette nå, får håpe det funker Lenke til kommentar
Xar0n Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg prøvde med å instalere xpsp2 på xp cden med det programmet og sånt, men det funket ikke. Det kom bare ingenting inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå