Gå til innhold

Wow trading card game. Link?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei...fikk nettopp tabard of frost av en in-game venn av meg:) Den er utrolig stilig. Og fikk blod på tann. Noen som har en link til den oginale siden, som viser rewards, hva det koster for cards etc?

7474338[/snapback]

gamer vis du vil kan jeg skaffe deg ingame party trinket men den kommer til og koste deg dyrt :p

har også noen epic Game cards :p

Lenke til kommentar
Vel..jeg fikk jo tabarden gratis så hehe. Men har sett på rewardsene fra card game. Og det er ikke mer jeg vil ha. Jeg fikk det eneste kule derfra. Tabard of frost :thumbup:

7475138[/snapback]

hehe vis du skaffer deg 25.000points så kan du få deg Trinket of ogre :p da blir du til en ogre ^^ hehe

men du får 100point per pake 1pakke ca 40kr:P

1k point = 400

10k point = 4000kr

20k point = 8000kr

25k point = 10.000kr :p hehe kan kanskje få det ned til 7000kr men littttt mye penger :p

Lenke til kommentar

frost tabard? ookei? trodde den krevde avsinding mange poeng ?

Selv har jeg den røde du får fra Landro longshot...

Du kan utenom dette få en mini hippogryph non-combat pet og en speed 100 turtle mount. disse er instant rewards du får så fort du får det spesielle "loot" kortet for hver.

Ellers kan du som nevnt skaffe en trinket som gir deg ogre utseende, en som sender opp endeløse fyrverkeri, og denne tabbard of frost tingen

Lenke til kommentar
frost tabard? ookei? trodde den krevde avsinding mange poeng ?

Selv har jeg den røde du får fra Landro longshot...

Du kan utenom dette få en mini hippogryph non-combat pet og en speed 100 turtle mount. disse er instant rewards du får så fort du får det spesielle "loot" kortet for hver.

Ellers kan du som nevnt skaffe en trinket som gir deg ogre utseende, en som sender opp endeløse fyrverkeri, og denne tabbard of frost tingen

7475228[/snapback]

jeg mangler 500 point til tabaren :p skal ha den på min tauren warrior eller bloodelf priest vet ikke enda

Lenke til kommentar

Ja jeg så at frost tabard kostet 2000 poeng. Og jeg fikk den av en in-game venn. Men i følge kameraten hans i real life så har han kontakter med noen som skaffer game cards til ham omtrent gratis. For jeg kan ikke tenke meg at han ville gitt meg den om den faktisk hadde kostet ham penger. OG han hadde 2 stk da. Jeg fikk bare den ene.

for min del ville jeg maks brukt 50 kr på noe som helst av game card. Og med tanke på at jeg ikke vil ha noe av det andre tullet så er jeg godt fornøyd :)

Men vi får nå se...dem putter jo kanskje inn flere rewards som faktisk er kul etterhvert...og da må jeg kanskje kjøpe meg noen kort hehe. Men da som sagt..maks til 50kr tilsammen.

Lenke til kommentar

tror jeg måtte ut med i overkant av 150kr..d.v.s. mindre enn hva en starter pakke med kort hadde kostet...og da er du ikke sikker på om du får det eller ikke :)

jeg liker ikke blå..da hadde jeg heller bare brukt pvp rank 2 tabarden...skjønt jeg kunne vel sluppet unna med stormpike tabard også... men jeg var ikke på langt nær level 51 da jeg ville ha den :)

Så hvis du ser en level 41 human warlock som rir en hvit spotted nightsaber og har på Flame tabard, så er sannsynligheten for at det er meg ganske stor...selv om jeg ikke spiller den mye... :D

Lenke til kommentar
tror jeg måtte ut med i overkant av 150kr..d.v.s. mindre enn hva en starter pakke med kort hadde kostet...og da er du ikke sikker på om du får det eller ikke

jeg liker ikke blå..da hadde jeg heller bare brukt pvp rank 2 tabarden...skjønt jeg kunne vel sluppet unna med stormpike tabard også... men jeg var ikke på langt nær level 51 da jeg ville ha den

Så hvis du ser en level 41 human warlock som rir en hvit spotted nightsaber og har på Flame tabard, så er sannsynligheten for at det er meg ganske stor...selv om jeg ikke spiller den mye... 

150kr er ikke gale det:) Og som du sier...du hadde brukt mer på å lete etter den ja..

Blå er vel kanskje favorittfargen min real life også da hehe..

Men men jeg har ikek sett en eneste annen som har den tabard of frost på silvermoon, selv om det nok er flere så er den såpass sjelden at man ikke ser den så ofte..og jeg har lett i 1 hel dag etter flere som har den hehe. Sammen med min røde nisselue fra i fjor så får jeg en haug med whispers om hvor i all verden jeg fikk tak i det...jeg koser meg i rampelyset:)

Lenke til kommentar
gamer vis du vil kan jeg skaffe deg ingame party trinket men den kommer til og koste deg dyrt 

har også noen epic Game cards

Epic game cards? Forklar. Hardt.

7475803[/snapback]

du vet kort spill som man spiller vel epic er de beste av de kortene:P har 1 av de :p

Lenke til kommentar
en speed 100 turtle mount.

7475228[/snapback]

Turtle mounten har bare 60% speed :ohmy:

7476377[/snapback]

Tror det blir litt forvirrende med å oppgi fart i prosent. Men, så vidt jeg vet har turtle mount vanlig running speed (samme som man har til fots). Derfor kan man vel si at turtle har 100% speed, men ikke speed increase som vanlige mounts.

Lenke til kommentar

En i guildet mitt har en sånn. Han fikk den i den første og eneste pakka han kjøpte (hvis han ikke fikk den gratis da, husker ikke...).

"Drop raten" på det kortet er vel rimelig minimal, så man burde vel være rik og ebaye en, hvis man ikke synes det er utrolig gøy å ha en jævlig svær kortstokk liggende å slenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...