kjall Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Jeg skulle hatt en film der skjermbilde er splittet i to, slik at jeg kan se to forskjellige filmer samtidig. Er det mulig å få til det ved hjelp av Premiere??? (jeg har prøvd å overlappe to filmer, men det synes jeg ikke blir bra nok)Er det mulig å få de siden av hverandre??? Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 ehm, ja det er mulig. Har ikke premiere her akkurat nå, men du kan bruke en effect, så stiller du effecten på start 50% og end 50%, så skal det komme to filmer i en film. Skal være en annen mulighet også, kan kanskje forklare nærmere når jeg kommer hjem. MVH Espen Hansen Lenke til kommentar
kjall Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 takker! jeg venter i spenning :smile: Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg kom meg hjem til slutt. Du kan å bruke effekter jah ? Hvis ikke, finn det ut ! Hvis du bare skal ha to filmer i samme bilde, ta å bruk effekten som som ligger på: Transitions>3D Motions>Cube Spin Ta å stille på Transitions settings: Start 50% og End 50% Da skal det bli fintfint Lenke til kommentar
kjall Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Takk for hjelpen. Skjønner hva du mener, det har aldri jeg tenkt på :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå