Amdmannen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Er det noen som vet om den fungere med f.eks. nforce4? 7661700[/snapback] har nforce 4 selv så det funker, men har hatt problemer med + brenning, men tror det har med softwaren min å gjøre. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 kan du poste her og evt. bekrefte når det fungere, slik at jeg ikke kjøper feil? Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) kan du poste her og evt. bekrefte når det fungere, slik at jeg ikke kjøper feil? 7661768[/snapback] Minus brenning funker med cd og dvd, men pluss er litt køddent skal se på når jeg får tid, er liksom ikke prioritert siden jeg bare bruker minus CDer men hvis til opplysning den klarer fint å lese pluss CDer. Edit: bytta ut tegn til bokstaver. Kan ta screenshot når jeg åpner en pluss cd hvis det er nødvendig Endret 7. januar 2007 av Amdmannen Lenke til kommentar
Intern Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Kjører min S-ATA brenner på NF4 Lenke til kommentar
radivx Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg får ikke faenskapet til å virke. Kjører SATA brenneren på et nForce 3 hovedkort og den NEKTER plenty å boote CDer... Kjipt ettersom jeg ikke har OS på den. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Funker utmerket hos meg. Har du aktivert SATA-boot ifra BIOSen? Lenke til kommentar
btz Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Noen som vet om denne brenneren støtter Bitsetting ? slik at man kan brenne xbox360 kopier.. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Det er akkurat samma drevet som de bruker i x360.. alt du trenger er en firmware oppgradering Da kan du lese og brenne x360 .. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Funker utmerket hos meg. Har du aktivert SATA-boot ifra BIOSen? 7882929[/snapback] Den booter i alle fall Harddisker med SATA... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Nå har problemene begynt å komme opp. Nå nekter den å lese CDer ordentlig, den nekter å brenne. Begynner nå å bli mektig irritert.. Virker som den har en problem med LeadIn: http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=200857 Ikke at det sier meg så mye.. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg kjører selv en slik Samsungbrenner på nForce 2. Funker som fjell, både brenning av Dvd og Cd samt lesing av disse. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Kommer til å levere den tilbake til PCutstyr for en ny brenner. Vil tro den er defekt. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg hadde problemer med min Plextor PX-760SA. Fikk ikke brent noe, kun lest. Det hjalp å oppgradere firmware og installere PlexTools Professional LE Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Den firmware oppdaterer til Samsung krever at du registerer deg HVER gang du installerer programmet på nytt. Er et helt sykt opplegg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå