Henrik C Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg har oppgradert til Leopard, så jeg får komme med en oppdatering her og da. Samme bakgrunnen som før, men jeg liker virkelig den nye menylinja. Ser utrolig bra ut med min bakgrunn. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Les reglene folkens. Vi skal ha desktopbilder. Et innlegg er slettet. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Ops, beklager, jeg visste ikke hva forskjellen var (ja, jeg er seriøs ) Anyway, her er et jeg er meget sikkert på er desktop bilde med Mount Everest i bakgrunnen: Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Veldig fornøyd med organiseringen i Docken og Butler som viser iTunes-info. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Dette er skrivebordet på min Macbook. Ikonene i høyre hjørne er Google Notifier og iScrobbler (last.fm-klient). Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 dekstopen min san den ser ut nå Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Dette er skrivebordet på min Macbook. Ikonene i høyre hjørne er Google Notifier og iScrobbler (last.fm-klient). Jævla stygt og kjedelig, Sondre! Herregud mann. Så jævlig. Skam deg. Mitt skrivebord er helt clean. Jeg må trykke på noen taster for å få frem oppgavelinja. Pro. Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Enkel og grei desktop:) Med stoore fine iconer:) Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Enkelt og rent her. Brukes til skolearbeid, derav bakgrunnen med timeplan. MB Endret 30. januar 2008 av Marius E Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Endret litt på noen småting og gjorde det litt mer stilistisk og asketisk. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Titta igjennom deviantart idag, og se hva jeg fant! Har gjort desktop så simpel som jeg fysisk klarer nå! Alt er slått av. Herligt! Docken er på autohide, så da er det endamer minimalistisk. /Yaricks Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg fant en overraskende kul bakgrunn på Interfacelift nå nylig. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Docken ligger og skjuler seg, pga Quicksilver bruker jeg den så og si aldri. Endret 8. februar 2008 av miCro Lenke til kommentar
Bathory Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Mitt enkle skrivebord Er ny på mac, men liker utrolig godt hvor ryddig det er i forhold til Windows! Denne kommer stort sett til å bli brukt til musikkproduksjon (får Pro Tools snart ), men også litt skolearbeid og bilderedigering. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Her er da mitt skrivebord Edit: Liker emulatorer ja Her er en link til bakrunnsbildet, hvis noen er interessert i det! InterfaceLIFT ftw Husk at det går an å få menylinja "ikke-gjennomsiktig" på skrivebord og skjermsparer under systemvalg. Irriterte meg grønn over at det var gjennomsiktig selv når jeg oppgraderte til Leopard Endret 1. mars 2008 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
mjhz Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Her er min søte nyskaffede mac, 4gb og kostelig med hdd;) Macbook Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Oppdaterte til Leopard forrige dagen, og det var jo en fin anledning til å rydde litt også. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Her er mitt. Safari er minimert, Adium, Colloquy, Mail og iTunes er alle allokert til andre spaces. <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå