Heilage Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Er utseendet på mac veldig lite konfigurerbart?Er det mulighet for å bytte "taskbaren" som ligger øverst? Spør med tanke på at jeg synes mesteparten av desktoppene her ligner veldig. 8734359[/snapback] By default kan man ikke endre utseende, men det er lett om man bruker programmer som ShapeShifter og CandyBar. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 For å sette windows oppmot det, så kan jo ikke windows sitt utseende konfiugreres så mye "By default" heller Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er utseendet på mac veldig lite konfigurerbart?Er det mulighet for å bytte "taskbaren" som ligger øverst? Spør med tanke på at jeg synes mesteparten av desktoppene her ligner veldig. 8734359[/snapback] By default kan man ikke endre utseende, men det er lett om man bruker programmer som ShapeShifter og CandyBar. 8734820[/snapback] Takk for svar. For å sette windows oppmot det, så kan jo ikke windows sitt utseende konfiugreres så mye "By default" heller 8736861[/snapback] Det sa jeg ikke heller. Jeg spurte bare om det var mulig. Lenke til kommentar
K.Austheim Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Edit: Theme: Smooth Uno Systemikoner: QuickLook Applikasjoner: Stattoo, FMenu Endret 30. mai 2007 av eX_treme Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Kult! Hvilket theme er det? Edit: Leste første posten nå, så her er mitt bilde. Har ikke gjort så veldig mye med utseende. Fikk Macen i forrige uke Endret 30. mai 2007 av Garreth Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Gikk igjennom 1500 wallpapers på deviant art... Fant egentlig ingen bra, var lei av det jeg hadde.. Endte opp med dette. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Slik ser mitt ut for tiden Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Slurtis: Hvordan fikk du klokka til å vise i tekst, og ikke med tall? Lenke til kommentar
a-henriksen Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Edit: Theme: Smooth Uno Systemikoner: QuickLook Applikasjoner: Stattoo, FMenu 8741865[/snapback] Hvordan får du alt sånn svart og sånne kule mapper å sånt a? Kanskje dumt spørsmal men . Endret 11. juni 2007 av a-henriksen Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) OT: a-henriksen: De hvite volumene du har på skrivebordet er det bare å mounte ut igjen. Det gjør du med å dra dem mot papirkurven og slippe. Hvis du ikke får unmounte dem, er har du sannsyneligvis ikke innstallert innholdet henda. Dra programmet som ligger i de hvite boksene inn i programmer mappen din, og så unmounter du dem Annbefaler deg å lese her. Endret 3. juni 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
K.Austheim Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 a-henriksen: Programmet Shapeshifter (payware) lar deg legge til custom themes. I mitt tilfelle har jeg benyttet themet "Smooth UNO". I linken jeg postet i forrige post finnes det både en installer og et guikit til Shapeshifter. Installeren kan brukes uten Shapeshifter, men da går du glipp av de svarte Inquisitor-menyene. Systemikonene har jeg påført med programmet CandyBar (payware). Ikonene i dock stammer fra forskjellige steder. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Nå er det opprettet en egen tråd hvor man kan stille spørsmål om modding av desktop i OS X. Alle poster i denne tråden uten bilde i denne tråden kan bli slettet uten advarsel. Lurer du på hvordan noen har fått til noe, eller hvordan du får de tøffe ikonene, spørr i den dedikerte tråden. Her kan man poste bilder. Den nye tråden finner du her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=776713 Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Her har vi min desktop, bakgrunnsbildet er ikke helt selvmekket, da jeg har hentet litt artwork fra nettet og limt sammen på en pen måte, hehe Sitter forøvrig på en 12" PowerBook G4, trenger sårt nytt batteri da kapasiteten ligger på hele 600 mAh etter ~500 ladesykluser nå Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Ganske basic Hvordan får du skiftet ikoner? Gjør du det bare manuelt liksom, eller et program? 8097566[/snapback] Regner med at de fleste bruker CandyBar eller lignende. Edit: Ups, bildeee. Blir fort rotete, gitt. 8100724[/snapback] Kanskje DeskTopple er noe for deg ? Endret 17. juni 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Leopard Theme fra Interfacelift. Han som laget den lover Leopard docken i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Han som laget den lover Leopard docken i nærmeste fremtid. 8909609[/snapback] Leopard-schmeopard. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Kos. Gleder meg til Leopard. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Liten bump! Har gått lenge med samme bakgrunn, but not anymore! Kansje på tide at våre nye mac brukere poster bilder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå