Reeve Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg det bildet der som bakgrunn. Har du kilden til det? 1 Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Hvordan har du fått docken transparent uten border? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Yaricks: Mirrage burde klare det. søk litt rundt på macthemes2.net sitt forum. laffe: lagd ikonene selv eller har neodesktop sluppet de? edit: min desktop Endret 4. februar 2010 av pessimisten Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Inspirert av Laffe. Enda ett spørsmål: Laffe, hvilket program er det du bruker for å få huskelapper på dekstop? Endret 4. februar 2010 av Yaricks Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) @yaricks: Regner med at du kjenner til geektool? Iallefall, du må ha geektool for å få til todo og evt ical hvis du skal ha det og. http://www.macosxtips.co.uk/index_files/di...on-desktop.html @pess: Fant de på dev et eller annet sted Endret 5. februar 2010 av laffe Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Slik ser mitt ut nå om dagen Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Du har altfor mye ubrukelig dritt fast i docken. I menubaren fra høyre til venstre: - Caffeine - SMARTReporter - Cinch - Dropbox - Adium - Anxiety Endret 6. februar 2010 av Atald Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hvem er du til å si hvor mye ubrukelig dritt han har i docken? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Du har altfor mye ubrukelig dritt fast i docken. I menubaren fra høyre til venstre: - Caffeine - SMARTReporter - Cinch - Dropbox - Adium - Anxiety Og du har alt for mye ubrukelig dritt fast i menubar Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Stemmer. Endret 6. februar 2010 av Atald Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 http://instantrimshot.com/ Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Fikk Mac'en min igår Atald, er litt ny på dette og har ikke fått gjort så mye med docken, enda Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg driver ikke med overskuddsmateriale hverken i Dock eller Menu Bar. Til gjengjeld lurer jeg på om ikke jeg burde bytte sesong på bakgrunnsbildet. Dette er iMacen min, forresten. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Fikset meg ny bakgrunn nå Ryddet litt i docken også, kun det jeg bruker mest der nå Edit: Fjernet et duplisert bilde. Endret 6. februar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Her er min. Liker å ha det veldig enkelt på skrivebordet, få i docken og et ganske enkelt wallpaper Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Sånn ser det ut hos meg nå. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Slik er det hos meg per dags dato Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Skaffet nyeste macheist bundlen, og tester hyperspaces. Fant en ny bakgrunn som jeg rett og slett bare kommer til å beholde! Blir rett og slett i godt humør av den! Må være en fargekombinasjon eller noe slikt, men digger den! Endret 18. mars 2010 av Yaricks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå