Runar Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg mener sånn at kontaktlisten er "limt" på skrivebordet. Finner ikke noe valg for det. Kontaktlisten min er ikke "limt" på skrivebordet. Alle andre programmer enn Adium (og Finder, logisk nok) er skjult eller avsluttet, noe som resulterer i at Adium er det eneste som vises. Hvis du mener at det ser ut som kontaktene mine er "skrevet" direkte på skrivebordet, så er det et kontaktlistetema med gjennomsiktighet på 100%, hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg mener sånn at kontaktlisten er "limt" på skrivebordet. Finner ikke noe valg for det. Kontaktlisten min er ikke "limt" på skrivebordet. Alle andre programmer enn Adium (og Finder, logisk nok) er skjult eller avsluttet, noe som resulterer i at Adium er det eneste som vises. Hvis du mener at det ser ut som kontaktene mine er "skrevet" direkte på skrivebordet, så er det et kontaktlistetema med gjennomsiktighet på 100%, hvis jeg ikke husker feil. Åh, makes sense. Takker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Tja, har nettopp installert OS X igjen (på PC ja), det som tok tid var å finne Apple, Shift og 3 knappene så jeg fikk Print Screen Det som er nå: Sydney at Night fra Google som bakgrunn Adium med Black is Beautiful med opacity 0% ... det er vel bare det... BTW Wheelman, du er jo PCdude, har du Mac eller er det bare på PC som meg? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Såvidt jeg har fått med meg har Wheelman iallfall en Macbook Pro. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Mitt desktop. Dock er egentlig skjult. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ja, jo, den er vel det der også? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ja, lasta opp feil fil Shit au! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 BTW Wheelman, du er jo PCdude, har du Mac eller er det bare på PC som meg? Har en gamer-PC (Windows), en Macbook Pro 15" og en Macbook 13" Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Sånn ser det ut her nå om dagen: Main: Secondary: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 uUu, hva heter den pia? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Misa Campo tror jeg hun heter/kaller seg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ny wallpaper i OS X coming up Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Liker å ting lett tilgjengelig i docken, som til vanlig er skjult. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 @Lakus: Har du prøvd Adium? Det slår Microsoft Messenger langt ned i støvlene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jepp, jeg har det innstallert tror jeg, men det er så sjeldent jeg bruker disse programmene at det for meg er skitt samma hva jeg bruker. Er vel maks 5 minutter en dag eller to i uka. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Da er det vel ingen grunn til å ha det i docken? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Yeah. Cmd+f3 er brukt for at dere skal se bakgrunnen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Da er det vel ingen grunn til å ha det i docken? Den gjør ingen skade der den ligger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå