Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 har du lyst til å dele den bakgrunnen? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Er relativ fersk som mac bruker , og har ikke lagt fra meg vanene fra windows trayen ennå. Ergo mye iconer i docken. Litt for mye på menylinjen for min smak. Selv foretrekker jeg slik informasjon liggende i iStat Pro på "dashboardet". Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Noen som kan dele nyttårsbakgrunnsbilder i passende størrelse? (1440x900 -> 2560x1600) Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Nyttårsbakgrunn fra forrige side: http://nuahs.deviantart.com/art/New-Year-73459383 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Endret 28. desember 2009 av MartinF Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Oppdatert bakgrunns bilde, fra noen bilder jeg tok i dag:D Endret 28. desember 2009 av Fear the Scare Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg bytter mellom to: Oppdatert bakgrunns bilde, fra noen bilder jeg tok i dag:D Du sa du har tatt det bildet selv. Hvordan har du tatt det? Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Du sa du har tatt det bildet selv. Hvordan har du tatt det? Jeg kan sitte i 2 timer for å forklare oppsette:P Men jeg kan ta det kort: http://www.flickr.com/photos/canonchriss/3637953801/ er det nærmeste jeg kan komme ( det er meg forresten) Her er et annet dråpe bilde: http://www.flickr.com/photos/canonchriss/4226911826/ Endret 2. januar 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Du sa du har tatt det bildet selv. Hvordan har du tatt det? Jeg kan sitte i 2 timer for å forklare oppsette:P Men jeg kan ta det kort: http://www.flickr.com/photos/canonchriss/3637953801/ er det nærmeste jeg kan komme ( det er meg forresten) Her er et annet dråpe bilde: http://www.flickr.com/photos/canonchriss/4226911826/ Ikke dumt! Ser ut til at du har jobbet en del med den der. Jeg prøver å lære meg å ta sånne liknende bilder selv skjønner du Hva er det du slipper nedi vannet egentlig? En annen vanndråpe? Og hvordan får du til fargeeffektene? Endret 2. januar 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Ble forelsket i Avatar filmen Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ikke sånn voldsomt spennende, jeg er tilhenger av ryddighet: Øverst til høyre: Dropbox, Evernote, Spirited Away pluss de kjente. Docken har jeg vanligvis gjemt, kan ta den med for moro skyld: TeXShop, Google Chrome, Twitterific, Plot, Papers, Spotify. Ingen programmer ligger i Dock fast; bruker Quicksilver til slikt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Ikke sånn voldsomt spennende, jeg er tilhenger av ryddighet: Endelig en som deler de samme tankene som meg! Selv er jeg et par hakk mer ekstrem enn deg; jeg viser kun batteriikonet, og klokken er analog. Hvilken dag, dato og måned det er pleier jeg som regel å huske. Docken er vanligvis skjult, men for bildets skyld fikk den være med: Endret 3. januar 2010 av Runar Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ny bakgrunn som jeg også har adoptert i min avatar. Synes den er fantastisk kul. Docken er vanligvis skjult her også. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Kan du legge ut wallpaperen? Endret 3. januar 2010 av Atald Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ikke sånn voldsomt spennende, jeg er tilhenger av ryddighet: Endelig en som deler de samme tankene som meg! Selv er jeg et par hakk mer ekstrem enn deg; jeg viser kun batteriikonet, og klokken er analog. Hvilken dag, dato og måned det er pleier jeg som regel å huske. Docken er vanligvis skjult, men for bildets skyld fikk den være med: Hvordan få kontaktlisten til å vise på skrivebordet? Funker det med Adium? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ikke sånn voldsomt spennende, jeg er tilhenger av ryddighet: Endelig en som deler de samme tankene som meg! Selv er jeg et par hakk mer ekstrem enn deg; jeg viser kun batteriikonet, og klokken er analog. Hvilken dag, dato og måned det er pleier jeg som regel å huske. Docken er vanligvis skjult, men for bildets skyld fikk den være med: Hvordan få kontaktlisten til å vise på skrivebordet? Funker det med Adium? Jeg er litt usikker på hva du mener. Kontaktlisten (i Adium) vil alltid vises på skrivebordet, med mindre du skjuler Adium? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ikke sånn voldsomt spennende, jeg er tilhenger av ryddighet: Endelig en som deler de samme tankene som meg! Selv er jeg et par hakk mer ekstrem enn deg; jeg viser kun batteriikonet, og klokken er analog. Hvilken dag, dato og måned det er pleier jeg som regel å huske. Docken er vanligvis skjult, men for bildets skyld fikk den være med: Hvordan få kontaktlisten til å vise på skrivebordet? Funker det med Adium? Jeg er litt usikker på hva du mener. Kontaktlisten (i Adium) vil alltid vises på skrivebordet, med mindre du skjuler Adium? Jeg mener sånn at kontaktlisten er "limt" på skrivebordet. Finner ikke noe valg for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå