Sigurdl Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nei, det viste eg ikkje takker:D Skal teste ut den der Adium, liker ikkje så veldig godt Amsn men trudde ikkje du hadde så mange alternetiv. Skal huske på det:D Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Fett Daft Punk bakgrunnsbilde WheelMan! Har masse Daft Punk bakgrunnsbilder, men ikke akkuratt det ^^, Link? Here you go: Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) http://grab.by/HQn Endret 21. november 2009 av iBrick Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Drit fet bakgrunn! Er ikke mye som er forandret hos meg, men har begynt å like å ha det rent og enkelt uten så mye ikoner og duppedatter rundt overalt. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 iBrick: Hva er Daft Punk-ikonet? Kan du laste det opp om det er et egendefinert ikon? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvilke msn har du og hvilket tema bruker du? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Han bruker Adium. Hva temaet heter husker jeg ikke, men du finner det under Adium Extras. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er Adium med Decay 2.0 og kontaktbobler uten scrollbar. Må endre noen filer for å fjerne scrollbaren. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Desktopography har mange fine bakgrunner igrunn Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Desktopography har mange fine bakgrunner igrunn Wow,det er det eneste jeg kan si. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Det er Adium med Decay 2.0 og kontaktbobler uten scrollbar. Må endre noen filer for å fjerne scrollbaren. Okay, takk, skal sjå kva eg får til. Likte den der uansett veldig godt:D Gjorde det bare enkelt å stilte alt på den linja til gjennomsiktig. Endret 3. desember 2009 av Sigurdl Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Sigurd: Du vet du kan ta screenshot med SHIFT+ALT+3? Eller Shift+Alt+4 hvis du vil merke et område med musa, og ta PrntScrn av det Fekk faktisk ikkje bruk for det før nå, det er vist shift cmd 3 og 4:D Endret 4. desember 2009 av Sigurdl Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Sigurd: Du vet du kan ta screenshot med SHIFT+ALT+3? Eller Shift+Alt+4 hvis du vil merke et område med musa, og ta PrntScrn av det Fekk faktisk ikkje bruk for det før nå, det er vist shift cmd 3 og 4:D Jeg husker alltid feil når jeg skal ta printscreen *facepalm* SHIFT+CMD+3 og SHIFT+CMD+4 ja Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Første print screen på min nye iMac Hmm.. skulle bare være et bilde. velvel Endret 7. desember 2009 av DSG Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Det er veldig snart jul! Starta med bare wallpaper... Ente opp med å bytte ut alle ikonene og samtidig! Endret 22. desember 2009 av Yaricks Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Er relativ fersk som mac bruker , og har ikke lagt fra meg vanene fra windows trayen ennå. Ergo mye iconer i docken. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Nermer seg Nyttår:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå