tom waits for alice Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Her er mitt for tiden. Gitaren er en Guild X-500T, jeg har vært på jakt etter en slik i årevis, men aldri hatt nok penger når det var en tilsalgs. De ble opprinnelig laget på '50-tallet, og så på nytt noen år før Guild ble kjøpt opp av Fender og de la ned produksjonen av elektriske Guild. Geir Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) MBP 15" -> Dell 30" Ute etter noe å fylle skrivebordsplassen med - noen tips? Endret 23. september 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 "Luksusproblem". Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Her er mitt: Flere som ikke klarer å laste opp vedlegg med Safari? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Har vært innom denne tråden noen ganger tidligere, uten å kunne poste. Endelig, sier jeg bare. Helt enkelt, klarer ikke forstyrrende bakgrunnsbilder. Har hatt Mac-en over en måned nå, så føler den er ferdig konfigurert. At jeg har valgt et standard-bakgrunnsbilde er bare fordi det føles estetisk riktig. Endret 18. oktober 2009 av KristofferB Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Kan vel legge ut et jeg og. Dette er fra min Macbook Pro 15" 2009. Har også en iMac 24" og en eldre Macbook Pro, men legger ut dem senere. Må bare si at jeg ELSKER House MD<33 EDIT: Trykk på bildet får å kunne se det, skjedde noe rart under opplastning... Endret 29. oktober 2009 av yates56 Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det er ikke så mye variasjon i disse Mac desktoppene da ... Men her er mitt atm. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvilket program bruker ikonet er til venstre for iTunes, kakesjef? Eget: Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det er Sibelius, notasjonsprogram. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Jeg har blitt forelsket i det minimalistiske. Docken er skjult og inneholder kun aktive programmer, skrivebordet tømmes så ofte som mulig og menylinjen er fri for all slags unødvendig informasjon. Edit: Der kom bildet! Endret 30. oktober 2009 av Runar Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hmm.. Mye farger og jåleri, men jeg syns det ble fett og bra, kunst kan jeg kanskje kalle det også? ^_^ Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Fint! Litt for rotete dock etter min mening, men slik er nå jeg. Likte hvordan du har satt opp grupper på adium. Chicks, Ukjente Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hehe, glemte å lukke Preview, hadde Firefox minimert, Chrome er der midlertidig, uTorrent er der fordi den er aktiv. Ellers bruker jeg FF, Adium, Spotify, iTunes og Word ofte om dagen. Har også lagt Applications og User mappene ned på docen så jeg kan få instant access rett fra FF osv Har også downloads der for der trenger jeg ofte instant access når jeg har lasta ned noe.. Så syns jeg har perfekt oppsett nå Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Her er min Desktop Made From Scratch Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 - Desktop, med MSN. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) My_deskop.tiffSynest eg var flink så klarte ta akkurat når amsn-en hoppa:P Min litt over ei veke gamal Macbook Pro 13:D Storfornøgd Endret 6. november 2009 av Sigurdl Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Fett Daft Punk bakgrunnsbilde WheelMan! Har masse Daft Punk bakgrunnsbilder, men ikke akkuratt det ^^, Link? Sigurd: Du vet du kan ta screenshot med SHIFT+ALT+3? Eller Shift+Alt+4 hvis du vil merke et område med musa, og ta PrntScrn av det Anbefaler deg å teste Adium i steden for aMSN, its perfecto! Send PM hvis du lurer på hvordan du kan få bytta iconer på alle mapper og åssen du får vekk BOOTCAMP partisjonen fra desktopen ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå