Olanru Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 http://itavisen.no/php/art.php?id=360745 teiteste jeg har lest siden Mulla Krekar fløtta til Norge.... at det skal være mulig å synke så lavt som politikerne gjør i tyskland...de er like elendige der som her når det kommer til IT og data.... 1 år for å spille WoW hvis du dreper noen da? eller 1 år hvis du skyter en tysk soldat i Battlefield, Mohaa eller Call Of Duty? hmm...rare greier ass...helt patetisk syns nå jeg. And Justice For All! ska dem begynne å slenge folk i fengsel fordi dem hører på Metallica å ell? ta feks So What som inneholder cunt, Shit, fuck, spew og alt det der. kanskje dem innfører nytt Nazi Regime i tyskland nå? jævla krautz! Lenke til kommentar
salah Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Kom ikke noe bombe at det kom fra høyresiden. De aller fleste vil nå bli kriminelle. Jeg er en morder Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Finnes allereder en tråd om dette her Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hellas har vel allerede et forbud mot spill, har de ikke? Hører ikke noe klaging fra dem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå