untouch4ble Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Heisann. Har nå hatt en stund to boxed kjølere liggende(939) Lurer på om det er noe jeg kan bruke de til?(noe fixfaxeri?) Eller er det egentlig bare å kaste de? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Kjøle ram brikker, skjermkort, HDD eller northbridge? Lenke til kommentar
g5r Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Og hvordan skal man klare å ikke bare feste en cpu kjøler til ram-brikkene, men i tillegg få full kontakt mellom brikkene og kjøleren? Maskinere en spesiell varmespreder og bore hull i hovedkortet kanskje? Eller chipset? Litt av en fantasi folk har her. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Det er ikke så vanskelig! Jeg har en 20mm som kjøler det ene skjermkortet mitt! Vifta skal ikke ligge på brikkene...den skal blåse på dem. Jeg så en som hadde en vifte som blåste på ram brikkene, men husker ikke hvem det var. Kan se om jeg finner det igjen Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Hehe morsom løsning Intern Lenke til kommentar
axi Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 viss du ikke skal bruke di til noe så kan godt eg få di Lenke til kommentar
Intern Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg kan ikke ta "credsen" for den løsningen der, det er et bilde som en herfra postet for å vise meg hvordan han hadde gjort det. Er ikke min data... Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Og hvordan skal man klare å ikke bare feste en cpu kjøler til ram-brikkene, men i tillegg få full kontakt mellom brikkene og kjøleren? Maskinere en spesiell varmespreder og bore hull i hovedkortet kanskje? Eller chipset? Litt av en fantasi folk har her. 7474129[/snapback] Her var det vel heller du som hadde en noe kreativ fantasi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå