eUnaas Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Hei! Jeg lurer på om det er "lurt" å kjøre 1x256mb ddr-ram (pc2100) 1x512mb ddr-ram (pc2700) Det står på brikkene at de ikke BØR settes sammen med brikker med en annen hastighet. Jeg har det i maskienen nå... har ikke vært bortil noe slags tull ennå. Kan det skade hardwaren? eller er det bare at maskinen kan bli litt ustabil? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Kan bli veldig ustabil. Så er det hastigheten det går utover. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Quote: Den 2002-11-19 18:24, skrev eunaas:har ikke vært bortil noe slags tull ennå. Kan det skade hardwaren? eller er det bare at maskinen kan bli litt ustabil? Den kan føre til at maskinen er ustabil. Men jeg _tror_ ikke det er til skade. Siden brikkene blir kjørt på den hastigheten som den laveste brikken har. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 19. november 2002 Forfatter Del Skrevet 19. november 2002 tingen er at den 512ram brikken ikke virker sammen med mitt hoedkort mer (svært merkelig) MEN når jeg lar 256 brikken stå i slot1 og den andre i slot 2 så fungerer allt helt utmerket. Har kjørt slik i heledag. ikke merket noe til noe ustabilheter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå