Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 hvor kan jeg få kjøpt den norske utgaven av skrue mcduck liv og levnet? hvis det er noen her som eventuelt har den og har lyst til å selge den send meg en pm, men det beste hadde vært om noen viste hvor jag kan få kjøpt den hen. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Har lett etter den selv, en kamerat av meg har den på norsk, men det var så lenge siden han fikk tak i den at han ikke husker. Har lest den både på norsk og engelsk, men har lyst til å eie den. Er btw ett mesterverk! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 hvor kan jeg få kjøpt den norske utgaven av skrue mcduck liv og levnet? hvis det er noen her som eventuelt har den og har lyst til å selge den send meg en pm, men det beste hadde vært om noen viste hvor jag kan få kjøpt den hen.7473739[/snapback] Ta kontakt med forlaget som gir ut Donald Duck i Norge og hør med de =) Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 For å si det sånn: Brukte utgaver av denne boka går for ca. 5-600 på qxl. Den selges ikke lenger i butikk og er for lengst utsolgt fra forlaget. Den engelske utgaven får du på Outland (butikk og/eller nettbutikk) Lenke til kommentar
aQrubat Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) For å si det sånn: Brukte utgaver av denne boka går for ca. 5-600 på qxl. Den selges ikke lenger i butikk og er for lengst utsolgt fra forlaget. Den engelske utgaven får du på Outland (butikk og/eller nettbutikk) 7512192[/snapback] Hei Har denne boken selv, ulest/ikke brukt, men jeg selger for en veldig høy pris så jeg tviler på noen har råd til den, men så finnes det svært svært svært få av denne igjen som selges og de som selges, er brukt. ps: de få som selges på qxl/gibud går for 1000 lappen nå... Endret 16. desember 2006 av Stian12 Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Snakker dere om Skrue McDucks liv og levnet som Don Rosa har skrevet/tegnet? Den har jeg jo faktisk, høhø. Ikke at jeg selger den, da. Don Rosa er ikke like god som Barks, men god nok. Lenke til kommentar
Peefy Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Syntes det er synd at det ikke kom noe på norsk som tilsvarer "The Life and Times of Scrooge McDuck Companion", hvor alle de andre historiene også er med (de som ikke er deler av hovedkapitlene) Forøvrig kan jeg nevne at jeg så en i hyllene på Løvås Bruktbu i Stavanger, og at det var der noen uker. Tviler på at den er der enda, for hun nevnte at det var mange som var etter den. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Den engelskspråklige paperback-utgaven selges forøvrig på bokkilden.no. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 har hardback utgaven på norsk her ved siden av meg jeg (l) aldri selge den aldri aldri aldri hehe. står forklart om allsalags detaljer man vaneligvis overser etc som don rosa selv har skrevet. personelig liker jeg rosa sine tegninger over barks sine, rosa sine virker langt mer detaljert. og hele verket om skrue mcducks liv er jo en eviglevende klassiker Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Den engelskspråklige paperback-utgaven selges forøvrig på bokkilden.no. 7657949[/snapback] Jeg har den, og bestilte fra bokkilden.no. Om de ikke har den på lager, tar de LANG tid før du får den. Jeg ventet hele sommerferien på den, dvs 2 måneder. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg har en trygt plassert i bokhylla, forøvrig signert av Rosa selv. Vet jeg har sett den på noen bokhandler, men det begynner å bli litt lenge siden. Prøv å finn fram en telefon og ring rundt til forskjellige bokhandlere, mulig noen som har en gjemt bort på et lager et sted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå