ClearBlueNight Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Noen som vet om de nye Powerbookene er på lager i Norge? Lenke til kommentar
macrules Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Aner ikke, men du kan ringe Apple på 800 33 034. (Gratisnr) Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 PowerBook G4 1GHz Est. Build Time 3 - 5 Weeks Hva som står hos Apple når man bestiller. Lenke til kommentar
Max 1 Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 På xmac står det..... Forventet på lager torsdag 05 desember, 2002 Gleder meg :smile: Lenke til kommentar
novalis Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Får min nye 867Mhz i begynnelsen av neste uke Første leveranse av de nye maskinene var ca en uke forsinket fra Asia. Snakket med Apple om ordren min i går. Når de skriver 3-5 uker så betyr vel det at første leveransen altså er utsolgt allerede, og at nye kjøpere må belage seg på litt venting :razz: Så vidt jeg vet er det ikke noe "lager" for mac i Norge. Alt styres fra Irland, og maskiner sendes derfra til hele Europe (hvis dette er feilinfo. må noen si ifra :smile: Maskiner har en "byggetid" på en drøy uke (vanligvis) og en forsendelses tid på 2-5 arbeidsdager. Man bør beregne 2-3 uker hvis man bestiller maskiner (minst) Spill og smådeler fraktes med TNT fra Irland, og tar etter mine erfaringer aldri mer enn 48 timer, så står budet på døra med pakken i hånda :smile: Jeg bestilte en Targus Ryggsekk til PB'en min. Da sto budet på døra etter 23 timer! Apple ruler! Lenke til kommentar
macrules Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Quote: Så vidt jeg vet er det ikke noe "lager" for mac i Norge. Alt styres fra Irland, og maskiner sendes derfra til hele Europe (hvis dette er feilinfo. må noen si ifra :smile: Stemmer det. Jeg kjøpte min ibook for ett år siden. Bestilte via apple.no. Det tok litt tid så jeg ringte apple. Kom da til Irland. Fikk beskjed at dersom jeg heller bestilte en med engelsk os så ville det gå raskere. Angrer ikke på det. Hvorfor ha osés på norsk? All info man leser om systemet/programmer på internett er jo på engelsk alikevel? Vel, tror det tok sirka 3 uker før jeg fikk maskinen.... men det er ett år siden, vanskelig å huske nøyaktig. :smile: Lenke til kommentar
sanyar Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 prolyd.no i oslo kjoeper jeg ibooken min fra, og de hadde allerede powerbooken inne. De virker veldig proffe, og onkelen min har brukt de lenge. De finnes i sentrum. Lenke til kommentar
christt Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Hvis du skal ha Superdrive må du nok vente til over nyttår i følge http://www.eplehuset.no som jeg snakket med i dag. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Steve Jobs sa at DVD-R PBene skulle shippes i November... kanskje det bare går litt treigt for eplehuset..? Lenke til kommentar
macrules Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Quote: Den 2002-11-21 19:05, skrev MCDr:Steve Jobs sa at DVD-R PBene skulle shippes i November... kanskje det bare går litt treigt for eplehuset..? Eplehuset? Veldig "proff" side dem har.... hmmm holdt ikke dem til i kristiansand? Gikk konk? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Åhh herregud da, macrules. Sjekk ut http://www.eplehuset.no så ser du at de holder til i Trondheim. Man burde kunne forlange mer av en macbruker. :razz: Lenke til kommentar
macrules Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Quote: Den 2002-11-21 22:16, skrev C. Alshus:Åhh herregud da, macrules. Sjekk ut http://www.eplehuset.no så ser du at de holder til i Trondheim. Man burde kunne forlange mer av en macbruker. :razz: Hvem er dust her? Eplehuset holdt da vel til i kristiansand for en stund siden. Var selvfølgelig inne på siden. Det er jo nettopp derfor jeg skrev det. Du er vel pc-bruker du da? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Ingen grunn til å være frekk. Ja jeg er PC bruker. Har en frekk Duron 750. Og en Powerbook 550. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 I Bergen var det noe som het Epleskrotten som solgte Mac en gang, men hvem i granskauen bryr seg da. Begynne å kalle folk dust av så store "uenigheter"... lol Lenke til kommentar
macrules Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Quote: Den 2002-11-21 22:26, skrev C. Alshus:Ingen grunn til å være frekk. Enig! Lenke til kommentar
juandavid Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Vet noen her naar den nye powerbooken (superdrive osv) kommer ut for salg i USA? Lenke til kommentar
macrules Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Aner ikke jeg. Ring da vel? Gratisnr.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå