Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få et bra førsteintrykk av jenter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke hør på noen av disse andre folkene, de vet ikke hva de snakker om.

Ikke vær deg selv. Du har vært deg selv før og det har tydeligvis ikke fungert, siden du spør om råd. Jeg skal fortelle deg det wh1te fortalte meg, og det er grunnen til at jeg er storsjarmøren jeg er idag.

Vær dine beste sider, og basér resten på Tyler Durden. Hvis du har sterke sider, så bruker du dem, mens du kvitter deg med alle dine svakheter. Kle deg bedre, ta sol, tren, blek tennene, få fornyet selvtillit og kjør forbanna hard stil. Du virker sjenert, dette er ikke positivt; kvitt deg med det. Se deg selv i speilet og se en fyr som enhver jente vil ha, for du får aldri en jente til å tro at du er en hunk hvis du ikke tror på det selv.

Og for guds skyld, ikke vær deg selv.

7474079[/snapback]

Kan faktisk funke rimeeelig smooth være litt tilbakeholden...Min egen erfaring.

Lenke til kommentar
Ikke hør på noen av disse andre folkene, de vet ikke hva de snakker om.

Ikke vær deg selv. Du har vært deg selv før og det har tydeligvis ikke fungert, siden du spør om råd. Jeg skal fortelle deg det wh1te fortalte meg, og det er grunnen til at jeg er storsjarmøren jeg er idag.

Vær dine beste sider, og basér resten på Tyler Durden. Hvis du har sterke sider, så bruker du dem, mens du kvitter deg med alle dine svakheter. Kle deg bedre, ta sol, tren, blek tennene, få fornyet selvtillit og kjør forbanna hard stil. Du virker sjenert, dette er ikke positivt; kvitt deg med det. Se deg selv i speilet og se en fyr som enhver jente vil ha, for du får aldri en jente til å tro at du er en hunk hvis du ikke tror på det selv.

Og for guds skyld, ikke vær deg selv.

7474079[/snapback]

7488324[/snapback]

på den frekke måte? At du ikke bryr deg, noe særlig eller sjenert?

Lenke til kommentar

7488324[/snapback]

Ja, men det kommer an på om man er kjekk og morsom fra før, eller om man en sjenert gutt som ikke tør å snakke med andre damer enn sin mor. Er man sistnevnte skal man ikke være seg selv.

Lenke til kommentar

Selv er jeg passe stygg, men jeg er visst ganske morsom har jeg blitt fortalt av jenter. De gangene jeg smører meg godt inn med selvtilit, får jeg alltid til å snakke med jenter, tom. tilfeldige jenter. Men hver gang jeg ikke smører meg inn med det, går alt rett i dass. Så selvtilit er bra, uansett om man er seg selv eller ikke.

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...