Heilage Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Nei. Leter jeg, finner jeg noe som ikke går. Leter jeg ikke, så detter hun i fanget mitt. 7478208[/snapback] Det forrutsetter Marley, at du ikke skyver dem unna deg 7478334[/snapback] Det ville jeg da aldri gjort. Jeg orker bare ikke å være aggressiv på den fronten lenger. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Eventuelt gå etter yngre jenter, så fort du har bil har du sikra deg adgang ned i trusa til 50% av jentebefolkningen på Norske ungdomskoler. Usakelig overdrevet, men det å kanskje gå etter jenter som er yngre kan jo være noe, de ser veldig ofte opp til eldre gutter og gutter er kanskje ofte på et litt lavere "nivå" enn jenter av samme alder. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Eventuelt gå etter yngre jenter, så fort du har bil har du sikra deg adgang ned i trusa til 50% av jentebefolkningen på Norske ungdomskoler. Usakelig overdrevet, men det å kanskje gå etter jenter som er yngre kan jo være noe, de ser veldig ofte opp til eldre gutter og gutter er kanskje ofte på et litt lavere "nivå" enn jenter av samme alder. 7478418[/snapback] Beklager, men jeg nekter å synke så dypt. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jenter som ikke kan oppføre seg, er ikke noe å samle på. Jenter du kommer neddi boksa på bare fordi du har bil, kan ikke oppføre seg. Det er ganske logisk. Jenter som puler ved første møte. Altså, uten å kjenne hverandre på noen som helst måte fra før, er ikke noe å samle på (Må beskytte meg selv litt her). Dessuten er han jo ikke ute etter ligg eller useriøse forhold. Unge jenter, er ofte som unge gutter. Umodne for forhold å noen ganger uberegnelig. Derfor vil jeg ikke ha en jente som er mye yngre enn meg. Men nå har det seg sånn at noen jenter, selv om de er yngre. Kan oppføre seg på den måten jeg vil, uten å ta enhver situasjon sykt høytydelig. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Enig med Stefan her altså. Jeg var meg selv lenge. Det funket ikke. Jeg la om klesstilen og oppførselen på ungdomsskolen, men da var det for sent til å bli godt likt uansett. Poenget er at jeg var godt forberedet når jeg kom til videregående. Jeg kom stormende på med selvtillit som jeg egentlig ikke hadde. Jeg gjorde meg ikke til noen bølle, men jeg eksponerte meg selv som en selvsikker og morsom fyr. Jeg dro da fram mine bedre sider, som blant annet er at jeg en gang iblant kommer med en gullkorn. Du trenger ikke selvtillit for å virke selvsikker. Jenter blir tiltrukket av maskuline trekk og oppførsel. Det er kjekt å være frampå, men ikke så frampå at du blir irreterende. Ikke slå jenter på ræva og lignende, men småflørt litt til daglig. Vær vennlig, og bare le når folk er spydige mot deg. Du kan lett heve deg over spydighetene fra andre i klassen på denne måten, og da prosjekterer du deg selv som selvsikker. Lykke til. 7475611[/snapback] støtter den, gjorde akkurat det samme, men gidder ikke "fiske" i hjembyen, anser det mer som øving før jeg drar til f.eks. oslo (manndomsprøve deluxe edition, ey?) uansett, det virker. definitivt. Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Jenter som ikke kan oppføre seg, er ikke noe å samle på. Jenter du kommer neddi boksa på bare fordi du har bil, kan ikke oppføre seg. Det er ganske logisk. Jenter som puler ved første møte. Altså, uten å kjenne hverandre på noen som helst måte fra før, er ikke noe å samle på (Må beskytte meg selv litt her). Dessuten er han jo ikke ute etter ligg eller useriøse forhold. Unge jenter, er ofte som unge gutter. Umodne for forhold å noen ganger uberegnelig. Derfor vil jeg ikke ha en jente som er mye yngre enn meg. Men nå har det seg sånn at noen jenter, selv om de er yngre. Kan oppføre seg på den måten jeg vil, uten å ta enhver situasjon sykt høytydelig. 7478446[/snapback] helt enig...er på jakt etter EI jente som er på samme nivå som meg selv...ikke noe fjortisknull takk Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 når eg temker meg om, så kan jo det vere at grunnen til at eg ikke har fått meg dame er at det bor bare 1000 innbyggere i kommunen der eg bor, så alle vet jo om flausen mine som eg har gjort opp igjennom årene Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 hver snill å hold dere til temaet i tråden Ser at det blir litt for mye løsprat Burde eg reist til en annen plass, og prøvd å fått kontakt eller er det bare eg som er helt på jordet? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) hver snill å hold dere til temaet i tråden Ser at det blir litt for mye løsprat Burde eg reist til en annen plass, og prøvd å fått kontakt eller er det bare eg som er helt på jordet? 7479280[/snapback] Selv om det bare er 1000pers i kommunen din er det vel kanskje ikke langt til det nærmeste utestedstrøket? Her i bygda og i bygdene i omegnet pleier folk å enten skaffe seg sjåfør eller tar tog til f.eks Lillestrøm eller Jessheim som har de større og mer varierte utestedene her i området. Noe slik forestiller jeg meg det er i andre bygder og. Problemet for deg da er kanskje bare alderen (med det mener jeg at det jo er 18års grense minimum på utesteder, ofte mer og desverre), da du nesten garantert vil finne likesinnede på diverse utesteder om du bare vil, prøver litt og har kanskje litt flaks. Og forresten, vær forsiktig så du ikke faller inn i noen venne-felle, du må vise jenta at du er intressert i henne som mer en en venn og kanskje helst vise at du utelukker venneforhold i heletatt. Værste jeg selv vet ved jenter er når man er så forbanna forelsket i dem, men man har rukket å bli "en av jentene" nesten, og dermed ser de ganske sikkert aldri på deg som no mer enn det heller. Brent meg på sånt mang en gang, selv i et nokså kort liv. Endret 11. desember 2006 av kvitrafn Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 hver snill å hold dere til temaet i tråden Ser at det blir litt for mye løsprat Burde eg reist til en annen plass, og prøvd å fått kontakt eller er det bare eg som er helt på jordet? 7479280[/snapback] Selv om det bare er 1000pers i kommunen din er det vel kanskje ikke langt til det nærmeste utestedstrøket? Her i bygda og i bygdene i omegnet pleier folk å enten skaffe seg sjåfør eller tar tog til f.eks Lillestrøm eller Jessheim som har de større og mer varierte utestedene her i området. Noe slik forestiller jeg meg det er i andre bygder og. Problemet for deg da er kanskje bare alderen (med det mener jeg at det jo er 18års grense minimum på utesteder, ofte mer og desverre), da du nesten garantert vil finne likesinnede på diverse utesteder om du bare vil, prøver litt og har kanskje litt flaks. Og forresten, vær forsiktig så du ikke faller inn i noen venne-felle, du må vise jenta at du er intressert i henne som mer en en venn og kanskje helst vise at du utelukker venneforhold i heletatt. Værste jeg selv vet ved jenter er når man er så forbanna forelsket i dem, men man har rukket å bli "en av jentene" nesten, og dermed ser de ganske sikkert aldri på deg som no mer enn det heller. Brent meg på sånt mang en gang, selv i et nokså kort liv. 7479454[/snapback] hvordan skal eg oppføre meg når eg vil noe mer enn venn? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ta på henne, kanskje litt vagt. Men om dere danser da så ta på henne, du merker da hvertfall fort om hun ikke er intressert og kan gå videre til eventuelle andre erobringer ( ja nei jeg leste at du var ute etter noe seriøst, men erfaring er uansett en god ting ). Om du bare sitter å snakker med henne om yndlings blomster, klær og hvor teite/artige andre gutter er, da ligger du muligens tynt ann vil jeg tru, iallefall slik jeg hadde det. Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Ta på henne, kanskje litt vagt. Men om dere danser da så ta på henne, du merker da hvertfall fort om hun ikke er intressert og kan gå videre til eventuelle andre erobringer ( ja nei jeg leste at du var ute etter noe seriøst, men erfaring er uansett en god ting ). Om du bare sitter å snakker med henne om yndlings blomster, klær og hvor teite/artige andre gutter er, da ligger du muligens tynt ann vil jeg tru, iallefall slik jeg hadde det. 7480183[/snapback] greit....kjekt med erfaring òg! Takker! Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (...)hvordan skal eg oppføre meg når eg vil noe mer enn venn? 7480100[/snapback] Vel... Ett av de viktigste budene er paradoksalt nok å ikke vise for mye interesse i startfasen. Jeg har både opplevd selv og sett at folk har tryna saftig ved å buse ut med at de er interessert etter andre date og endt opp med å få "kan vi ikke bare være venner?"-talen. Jeg sier ikke at du ikke skal vise interesse i det hele tatt, men ikke spreng skalaen på første møte. Nøy deg istedet med å slenge ut litt åte nå og da for å se om hun biter på. Dessuten, en fin tommelfingerregel er å la henne vise interesse først. Ellers er en rolig, selvsikker framtoning med en balansert mengde arroganse og humor, samt en plan noe som funker utmerket. Vær kameratslig, utfordrende, uforutsigbar og skill deg ut på en positiv måte, ikke sett henne på en pidestall og behandle henne som en prinsesse. Hun vil ha en kjæreste, ikke en tjener. En kjapp og effektiv måte å sende alle de "riktige" signalene på er en metode som oppfinneren kaller "Cocky & Funny". Noen god norsk oversettelse har jeg ikke sånn på sparket, men det handler om å balansere den før nevnte arrogansen og humoren på en slik måte at du sender ut en aura av "kul" og ikke er på desperat jakt etter fitte som de 5432 andre mannfolkene hun har støtt på. En grei huskeregel her er at så lenge hun smiler har du den riktige balansen. Du er på jakt etter den "Ågud, jeg kan ikke TRO at du sa det der!"-følelsen, samtidig som det har et såpass klart humoristisk tilsnitt at hun ikke kan "ta" deg for å være drittsekk. For å illustrere dette med et eksempel kan jeg trekke fram den siste dama jeg var borti - Vi hadde en veldig god kjemi der godmodig erting og kameratslige "fornærmelser" fløy frem og tilbake hele tiden. Poenget er en avslappet atmosfære der du kan slenge litt med leppa og faktisk være deg selv slik mange vil ha fram. Den nevnte dama sa det slik en gang; "Du er snill utenpå og ramp inni, og det er derfor jeg liker deg." En liten kommentar til drugis på tampen, siden jeg ikke klarer å la være; det finnes faktisk "sjekke"-litteratur som fungerer, men der får du oppskrift på hvordan du kan utvikle deg som person istedenfor sjekkelinjer som trolig vil gjøre null og niks siden man mangler det nødvendige fundamentet for å utføre dem riktig. Ulempen er at det krever masse jobbing med seg selv, noe mange antagelig blir skremt av Lenke til kommentar
asoris Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 God dag.Eg er en gutt på 17 år, og eg har aldri vert den store sjarmøren når det gjelder jenter...tenkte noen med draget kunne hjelpe med litt. Hvordan får eg jenten eg liker til å ville ha meg mere enn en venn? Håper på seriøse svar 7473686[/snapback] Vær du bare deg selv. Flertallet av jentene faller for slike som deg.. vil jeg påstå. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Huske gjestepostregelen, og ikke minst tema for tråden. Dette er ikke en generell chattetråd. Geir Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) God dag.Eg er en gutt på 17 år, og eg har aldri vert den store sjarmøren når det gjelder jenter...tenkte noen med draget kunne hjelpe med litt. Hvordan får eg jenten eg liker til å ville ha meg mere enn en venn? Håper på seriøse svar 7473686[/snapback] Vær du bare deg selv. Flertallet av jentene faller for slike som deg.. vil jeg påstå. 7482122[/snapback] hvem er du? Har eg møtt deg før? :!: I himmelen kanskje? har eg misforstått eller er du ei jente? Endret 12. desember 2006 av toen Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg har aldri skjønt hvordan man er seg selv, går det an å være noen andre? I så fall, så er man jo fremdels seg selv...som er seg selv ved å være en annen. For noen er kanskje det å være seg selv å ikke være seg selv. Jeg ville satset på flaks og solbriller (og falsk selvtillitt)! Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg har aldri skjønt hvordan man er seg selv, går det an å være noen andre? I så fall, så er man jo fremdels seg selv...som er seg selv ved å være en annen. For noen er kanskje det å være seg selv å ikke være seg selv. Jeg ville satset på flaks og solbriller (og falsk selvtillitt)! 7486158[/snapback] liker du å kverulere? Men egentlig så har du et ganske godt poeng. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Kverulant er mitt mellomnavn! Ehm, kverulerer jeg? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg har aldri skjønt hvordan man er seg selv, går det an å være noen andre? I så fall, så er man jo fremdels seg selv...som er seg selv ved å være en annen. For noen er kanskje det å være seg selv å ikke være seg selv. Jeg ville satset på flaks og solbriller (og falsk selvtillitt)! 7486158[/snapback] AKkurat dette jeg prøvde å få frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå