norco89 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 God dag. Eg er en gutt på 17 år, og eg har aldri vert den store sjarmøren når det gjelder jenter...tenkte noen med draget kunne hjelpe med litt. Hvordan får eg jenten eg liker til å ville ha meg mere enn en venn? Håper på seriøse svar Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Her finner du mange ganske like tråder. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 beste tipset er: vær deg selv! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hva er det man sier da... "Vær deg selv, men ikke altfor mye". Før eller siden må du uansett være deg selv, så det er vel det smarteste trekket. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 beste tipset er: vær deg selv! 7473789[/snapback] Vær deg selv ? Er man ikke alltid det? Man kan da ikke være noen andre! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 beste tipset er: vær deg selv! 7473789[/snapback] Vær deg selv ? Er man ikke alltid det? Man kan da ikke være noen andre! 7473849[/snapback] Nei, om du tenker deg om er du ikke deg selv sammen med foreldre eller venner, du kler alltid på deg forskjellige roller. Nå er forskjellene mellom venn- og sønnerollen ganske små, men når du er nervøs og skal prøve å fange kvinnfolk av det motsatte kjønn, prøver du fort å være litt tøffere, litt kulere, kanskje litt mer erfaren. Vær deg selv, når du har kommet langt nok, kjøp roser. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ikke utgi deg for å være mer enn du er. Og prøv å ikke være kjedelig. Snakk om litt interessante ting. Prøv gjerne å dra inn litt humor. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ikke hør på noen av disse andre folkene, de vet ikke hva de snakker om. Ikke vær deg selv. Du har vært deg selv før og det har tydeligvis ikke fungert, siden du spør om råd. Jeg skal fortelle deg det wh1te fortalte meg, og det er grunnen til at jeg er storsjarmøren jeg er idag. Vær dine beste sider, og basér resten på Tyler Durden. Hvis du har sterke sider, så bruker du dem, mens du kvitter deg med alle dine svakheter. Kle deg bedre, ta sol, tren, blek tennene, få fornyet selvtillit og kjør forbanna hard stil. Du virker sjenert, dette er ikke positivt; kvitt deg med det. Se deg selv i speilet og se en fyr som enhver jente vil ha, for du får aldri en jente til å tro at du er en hunk hvis du ikke tror på det selv. Og for guds skyld, ikke vær deg selv. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Ikke hør på noen av disse andre folkene, de vet ikke hva de snakker om. Ikke vær deg selv. Du har vært deg selv før og det har tydeligvis ikke fungert, siden du spør om råd. Jeg skal fortelle deg det wh1te fortalte meg, og det er grunnen til at jeg er storsjarmøren jeg er idag. Vær dine beste sider, og basér resten på Tyler Durden. Hvis du har sterke sider, så bruker du dem, mens du kvitter deg med alle dine svakheter. Kle deg bedre, ta sol, tren, blek tennene, få fornyet selvtillit og kjør forbanna hard stil. Du virker sjenert, dette er ikke positivt; kvitt deg med det. Se deg selv i speilet og se en fyr som enhver jente vil ha, for du får aldri en jente til å tro at du er en hunk hvis du ikke tror på det selv. Og for guds skyld, ikke vær deg selv. 7474079[/snapback] Enig der "Vær deg selv" tipset begynner å bli gammelt og det har aldri fungert bra. Endret 11. desember 2006 av DNA Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) beste tipset er: vær deg selv! 7473789[/snapback] Vær deg selv ? Er man ikke alltid det? Man kan da ikke være noen andre! 7473849[/snapback] Nei, om du tenker deg om er du ikke deg selv sammen med foreldre eller venner, du kler alltid på deg forskjellige roller. Nå er forskjellene mellom venn- og sønnerollen ganske små, men når du er nervøs og skal prøve å fange kvinnfolk av det motsatte kjønn, prøver du fort å være litt tøffere, litt kulere, kanskje litt mer erfaren. Vær deg selv, når du har kommet langt nok, kjøp roser. 7474027[/snapback] Man er seg selv, selv om man oppfører seg anderledes rundt forskjellige folk. Folk endrer humøret like ofte som de endrer holdningen sin. Man er seg selv, selv om man er litt tøffere med vennene sine enn med besteforeldrene sine. Endret 11. desember 2006 av Mauro Lenke til kommentar
akarno Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Mye sant, men 7474079[/snapback] ... jenter er forskjellige. Gutter som bleker tennene og tar sol ser jeg dumt på, ikke for å være frekk da Mange jenter vil nok gjøre det samme kanskje? Jenter som kun dømmer etter utseende er ikke noe å satse på uansett ^^ (og jeg vet at det ikke var det du sa) Endret 11. desember 2006 av Akarno Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg snakker ikke om å se ut som man bleker tennene og tar sol, jeg snakker bare om å se bra ut. Alt med måte, så vet ingen at du gjør det. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg snakker ikke om å se ut som man bleker tennene og tar sol, jeg snakker bare om å se bra ut. Alt med måte, så vet ingen at du gjør det. 7474500[/snapback] Da så. Da er du genial:) Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Før du skal møte jenten så står du 15 min foran speiliet og roper: "Who's the man? You're the man!" til deg selv. Deretter dunker du bamsen litt så du kan tenke på andre ting enn å bange hun når dere møtes. Ellers støtter jeg SteffyBoy sitt forslag om å være Tyler Durden. Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Vær deg selv har vel fungert for alle som har funnet seg dame uten å aktivt jakte dem? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 beste tipset er: vær deg selv! 7473789[/snapback] Vær deg selv ? Er man ikke alltid det? Man kan da ikke være noen andre! 7473849[/snapback] Det er en på skolen min.. han er aldri seg selv. og jentene vil ikke engang klemme han. Tragedien startet når han begynte på ungdomskolen og hadde ingen venner, siden før hadde han bare sittet foran PCen sin og spilt. På ungdomskolen bestemte han seg for å gjøre alt for å bli populer. han begynte å trene hver dag og kjøpe proteinpulver og piller osv.. og han prøvde ut alt han fikk. t.o.m harsj, og han kjøpte kule klær osv.. (det er i hvertfall det jeg har hørt da.. men jeg tror det er sant) Alle ser rett gjennom han, men jeg synes likevel han er veldig morsom å vere med. og han er snill osv. han finner på også mye dumt. det er gøy. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Enig med Stefan her altså. Jeg var meg selv lenge. Det funket ikke. Jeg la om klesstilen og oppførselen på ungdomsskolen, men da var det for sent til å bli godt likt uansett. Poenget er at jeg var godt forberedet når jeg kom til videregående. Jeg kom stormende på med selvtillit som jeg egentlig ikke hadde. Jeg gjorde meg ikke til noen bølle, men jeg eksponerte meg selv som en selvsikker og morsom fyr. Jeg dro da fram mine bedre sider, som blant annet er at jeg en gang iblant kommer med en gullkorn. Du trenger ikke selvtillit for å virke selvsikker. Jenter blir tiltrukket av maskuline trekk og oppførsel. Det er kjekt å være frampå, men ikke så frampå at du blir irreterende. Ikke slå jenter på ræva og lignende, men småflørt litt til daglig. Vær vennlig, og bare le når folk er spydige mot deg. Du kan lett heve deg over spydighetene fra andre i klassen på denne måten, og da prosjekterer du deg selv som selvsikker. Lykke til. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hvem er Tyler Durden? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Vær dine beste sider, og basér resten på Tyler Durden. 7474079[/snapback] Uff.. Jeg blander mine beste sider med en programvert på NRK. @Dikky: Det er en karakter i filmen Fight Club spilt av Brad Pitt. En skikkelig bad-ass. Endret 11. desember 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hvem er Tyler Durden? 7475679[/snapback] Link En veldig barsk kar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå