Unlimited LTD Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg har en grei samling av Zelda musikk på pc'n - alt fra Nes musikken, til kraftig synthizised midi fra Wind Waker til orkestrert musikk. Men jeg mangler fremdeles en sang.. Selve Zelda Theme. Jeg finner den ikke noen steder på Zelda sidene, men når jeg hørte den på Zelda Retrospective (Google video) hørte jeg den som intro... Er det noen som har den? Det er melodien når han sier: "boomerangs, bombs, dungeons... osv.." Det er den definitivt beste versjonen av Themen. (Jeg føler ikke at dette har med warez å gjøre, men hvis det skulle være tilfelle, så godtar jeg stenging. Litt usikker på hva det sees på som...) Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ikke godt å si hvor den der er ifra. Finnes jo flere orchestrations av Zelda-musikken. Kanskje det var Video Games Live, eller noe sånt. Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Zelda Reorchestrated (ZREO) kommer snart tilbake på http://www.zreomusic.com/ etter et års tids opphold. Der finner du de beste utgavene av Zeldamusikken. Ellers finner du alle TV-spill MIDI'er du måtte ønske på http://www.vgmusic.com/ Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Ja, jeg vet det er mange sånne varianter, men jeg har mange av dem. Men jeg hadde den før, og den var den beste... Zreo, joda.. Gammelt nytt, men jeg håper bare på at de ikke blir "restricted" som Zeldauniverse.... Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Noen som har mer info om ZREO? Ikke akkurat mye på siten... Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Joda.. Den kommer 25. des, og kommer til å ha musikk fra Zeldaspillene. Det er alt du trenger å vite, for det er nok til å besøke den den 25. des! Hvem vil vel ikke ha Zeldamusikk på MP3-spilleren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå