Bytex Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Når en kompis ba om en vodka på en bar i New York fikk han nettopp det. Et stort kjøkkenglass med ren vodka. Det var visst ikke helt det han forventet. Lenke til kommentar
win32 Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 julebrus funker fett da Lenke til kommentar
Katiie Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Smirnoff Orange og Fanta smaker utmerket. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg blander alltid med Appelsin jus. En blir ikke kvalm av det, spritsmaken forsvinner, og det er ikke så godt at en heller nedpå. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg blander alltid med Appelsin jus. En blir ikke kvalm av det, spritsmaken forsvinner, og det er ikke så godt at en heller nedpå. 7608154[/snapback] enig skjønner meg ikkje heilt på folk som seier: drikk sprit reint! det smaker jo fy å hælvette, ein må vere dom om ein syns sprit smaker godt. Lenke til kommentar
Dudli Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Du tar et glass vodka. Mengde spiller ingen rolle. Du tilsetter vann, og deretter så mye sitron at vodkasmaken forsvinner. Kjøp sitron på flaske. Dette kan eventuelt også gjøres med annen type sprit . Billig og "godt". Du blir heller ikke dårlig av dette. Endret 15. mai 2007 av Aetas Lenke til kommentar
xersess Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 Du tar et glass vodka. Mengde spiller ingen rolle. Du tilsetter vann, og deretter så mye sitron at vodkasmaken forsvinner. Kjøp sitron på flaske. Dette kan eventuelt også gjøres med annen type sprit . Billig og "godt". Du blir heller ikke dårlig av dette. 8619076[/snapback] hørest faktisk ganske godt og og forfriskende ut dt Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 18. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2007 Whiskey og melk er jo White Russian. En kjent drink. 7497798[/snapback] White Russian er kaffelikør (f.eks. Kahlua eller Bols kaffelikør), vodka og fløte. Ikke mer, ikke mindre. Hva whisky og melk er, har jeg ikke noen formening om. White Russian Lenke til kommentar
JimL Skrevet 18. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2007 50/50 vodka og sambuca + 10-20 dåper rød tabasco ^^ Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 19. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 Kan man ikke dra den derre "Tequilla- Teknikken"? veit ikke 100% hvordan den funker men har noe med no salt og noe sitron å gjøre. Trooor det fungerer sånn her: Ta en liten dæsj salt på hånda di Fyll opp rikelig med tequilla (eller all annen sprit?) i et glass Ha en sitron i nærheten 1. Snort/Spis saltet 2. Få i deg spriten fort 3. Spis/drikk litt sitron Tar jeg helt feil nå ? Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 19. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 50/50 vodka og sambuca + 10-20 dåper rød tabasco^^ 8639207[/snapback] er det godt? spriten tar vel bort litt av den sukkerlaka smakern i sambucan eller. greier nesten ikke en helflaske med samboca før jeg blir lei den jeg. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 19. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 Du tar et glass vodka. Mengde spiller ingen rolle. Du tilsetter vann, og deretter så mye sitron at vodkasmaken forsvinner. Kjøp sitron på flaske. Dette kan eventuelt også gjøres med annen type sprit . Billig og "godt". Du blir heller ikke dårlig av dette. 8619076[/snapback] drikker du for mye sitron blir du laus i magan. Lenke til kommentar
Dudli Skrevet 19. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 Kan man ikke dra den derre "Tequilla- Teknikken"? veit ikke 100% hvordan den funker men har noe med no salt og noe sitron å gjøre.Trooor det fungerer sånn her: Ta en liten dæsj salt på hånda di Fyll opp rikelig med tequilla (eller all annen sprit?) i et glass Ha en sitron i nærheten 1. Snort/Spis saltet 2. Få i deg spriten fort 3. Spis/drikk litt sitron Tar jeg helt feil nå ? 8644208[/snapback] Det stemmer, men "drinken" din inneholder ikke noe blandevann Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 19. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 har en nesten lik tråd her Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 19. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 Det stemmer, men "drinken" din inneholder ikke noe blandevann Sant det Men litt av poenget med akkurat blandevann er vel å få vekk alkoholsmaken i spriten. Og det gjør man vel med denna metoden? Har aldri prøvd den selv dog Lenke til kommentar
Dudli Skrevet 19. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 Smaken er ikke så ille. Kunne dog vært bedre. En annen ting med forslaget ditt er at det er shoting. Shoting har en stygg uvane å ende med spying m.m. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 19. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg blander alltid med Appelsin jus. En blir ikke kvalm av det, spritsmaken forsvinner, og det er ikke så godt at en heller nedpå. 7608154[/snapback] enig skjønner meg ikkje heilt på folk som seier: drikk sprit reint! det smaker jo fy å hælvette, ein må vere dom om ein syns sprit smaker godt. 8618127[/snapback] Støttet Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 denne drinken er konge men man må blande den selv etter hva man liker best jeg begynte med og drikke den og da hadde jeg 1\3 av vær men syns den var best når det var 20% sprit 30% tropisk nektar 50% sprite Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 Solbær-te, (is)kaffe, toddy, smeltet drops (Kamferdrops, Tyrkisk Pepper, Kongen av Danmark, Doc o.l.), Schweppes (?), iste, tranbærjuice, sukkerfri saft, juice, essenns man før kjøpt i dagligvare forretning, rusbrus osv osv. For all del, IKKE BLAND MED BRUS! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 noen som har peiling om ein blir dorleg, om ein blander spriten med noen melkeprodukter, og drikker mykje av dt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå