faaeri Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Akam har den siste uken, slått alle tidligere rekorder i antall lesere, og vi retter en stor takk til alle som har vært innom. Les mer Lenke til kommentar
.dat Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Kan dere nok takke julekalenderen for. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hehe, skulle si det samme.. Julekalender R0x! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Tenkte på julekalenderen da jeg så overskriften, jeg og. Uansett er jo ikke hva som tiltrekker folk veldig viktig, så lenge de faktisk besøker siden og snoker litt rundt. Gratulerer. Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg er meget fornøyd med Akam.no,jeg beynnte å lese her for et par dager siden så jeg er en av de nye kan man si. Har vært innom her før pga. klikket på link hit et par ganger når jeg har vært innom Hardware.no,jeg tror en stor grunn til at det har blitt leserrekord er nettopp det at Hardware.no linker hit. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Med så mange folk innom er det jo enda mindre sjanse for at jeg vant igår jaja, gratulerer da Lenke til kommentar
riktig Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Gratulerer så mye! Dere kan takke dere sjæl, for å si det sånn. Syns det har vært veldig mye bra artikler og omtaler den senere tid. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Bare en kommentar til grafen i artikkelen: Den bør ha 0 som bunnlinje og ikke 2000. Da ser det ut som det er bunnivå når det er 2000 lesere og at 6000 er dobbelt så mange som 4000. Jepp, folk kan sikkert lese skalaen, men visuelt sett er det ikke bra å kutte skalaen på den måten. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Er nok all juleshoppingen som fører til denne økningen tenker jeg. Har selv vært innom en del i det siste, og har nå bestilt meg et EOS400D. Det må være lov å kjøpe julegaver til seg selv også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg