theriksen Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Lekte meg litt med fotoapparatet i det lyset var i ferd med å takke for seg i dag og tok bildet som kan sees på lenken under. Det ville vært særdeles bra å motta kritikk på dette fra personer som har litt mer innsikt innen fotografering enn hva jeg selv har. Førvinterens undere: Rimrør På forhånd takk! Endret 17. desember 2006 av theriksen Lenke til kommentar
riktig Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Syns dette ser ganske så lekkert ut. Litt abstrakt og vanskelig å si hva det er man ser. Det hadde vært kult om alt til høyre var i fokus også. Lenke til kommentar
theriksen Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Takker for det! Skal ta turen bort med litt mindre blenderåpning neste gang og se om jeg kan få gjort slik du sier. Er helt enig med deg når jeg ser bildet nå, riktig. Får håpe det fryser på godt igjen ut mot helgen slik at det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Om været fortsetter å holde seg slik det er nå, så kommer DET DER til å være vinteren, og da må du endre tittel! Marius Lenke til kommentar
theriksen Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Om været fortsetter å holde seg slik det er nå, så kommer DET DER til å være vinteren, og da må du endre tittel! Haha, det har du jaggu rett i! Får håpe det kommer litt snø så jeg kan fullføre serien (om det blir mer enn ett frostbilde), og begynne på Vinterens Undere. Tiden og været får vise. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Haha, snøen har så vidt kommet til Trondheim! Kom i natt! Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå